着信 eller Chakushin...
#31
Desværre nåede I det ikke, så nu ryger uret tilbage - sådan er reglerne jo ;-)

Dog først lidt unboxing billeder...

İmage

İmage
İmage
İmage
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#32
Sådan er reglerne.. bedre held med os næste gang. Vi glæder os!
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#33
Jens, så først dit bud efter jeg havde skrevet sidste indlæg, men det er desværre ikke rigtigt. Jeg er 98% til lænker :-)

Uret er et SBGJ235. Det er en LE, men ikke på antal, men på hvor de sælges. Det bliver kun solgt i Grand Seiko boutiques (som så også kun får et begrænset antal). Det er et GMT Hi-beat 36000 og minder utrolig meget om det SBGJ225 jeg tidligere har haft (LE i 250 stk.). Jeg kan dog bedre lide skiven på det her :-)

Flere/bedre billeder følger senere - husk at zoome ind på skiven! :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

İmage
Svar
#34
Smukt. Stort tillykke  Icon_party

Jeg har 6 store paller luksus birkes på lager, så jeg gættede ikke med denne gang. 

Men nød bestemt at læse med på sidelinien.  Icon_sign
Mvh Kim 
Svar
#35
(14-07-2020, 10:55 AM)onkeldunkel Skrev: Jens, så først dit bud efter jeg havde skrevet sidste indlæg, men det er desværre ikke rigtigt. Jeg er 98% til lænker :-)

Uret er et SBGJ235. Det er en LE, men ikke på antal, men på hvor de sælges. Det bliver kun solgt i Grand Seiko boutiques (som så også kun får et begrænset antal). Det er et GMT Hi-beat 36000 og minder utrolig meget om det SBGJ225 jeg tidligere har haft (LE i 250 stk.). Jeg kan dog bedre lide skiven på det her :-)

Flere/bedre billeder følger senere - husk at zoome ind på skiven! :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

İmage


Wowowowowow. Sikke en skive. Og så GMT funktionen oveni.

Fed gættekonkurrence med rigtig god humor - og så ender den med sådan et ur!

Tak,

Claus


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • Jens, onkeldunkel
Svar
#36
Mange tak skal I have! For at det ikke skal være løgn, så kommer der også lidt nyt/gammelt på torsdag (mere om det senere) og så har jeg lige bestilt denne her Sistem51 Hodinkee udgave:

https://shop.hodinkee.com/blogs/journal/...=hod-posts

Men NU er det altså også slut :-)
Svar
#37
(14-07-2020, 04:47 PM)onkeldunkel Skrev: Men NU er det altså også slut :-)

Hah! Den er go med dig Icon_blink 
Og tillykke med endnu et smukt ur!
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#38
Ja, hvad skal man sige, det var lidt en snyder. GS44 kassen har da integreret Crown Guards i kassen Anyhow en fed GS du har landet, igen...
Det der med Slut, hmmm. Tvivler


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
#39
Av av et lækkert GS - Blue Mt. Iwate Icon_hjerte Det står også højt på min GS ønskeliste Icon_study
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#40
Tillykke med uret - super skive der umiddelbart ligner den på SBGK005G der nævnes ovenfor.
Er der tale om “true” GMT (eller hvad det nu kaldes) hvor lokal tiden nemt kan justeres som på de nyere Rolex/Tudor?

[mention]Avantismo [/mention] i “Esters Bog” (dødehavsrullerne) vers 24 står: “Birkespral straffes med tvunget urkøb indenfor 3 måneder efter forseelsen”

Jeg bemærker at [mention]KOP [/mention] påkalder “boomerang sukat” i henhold til §27 i regelsættet for “ur-gætning på urdebatten”.

>> Enhver der bevidst eller ubevidst giver vildledende oplysninger i ur-gæt regi, straffes med 250g selvkøbt sukat, populært kaldet “boomerang sukat” <<

Juryen har gennemset billeddokumentation, ophævet fogedforbud og giver [mention]KOP [/mention] ret:

GS44 har integrede Crown Guards, og tildeler derfor [mention]onkeldunkel [/mention] “boomerang sukat”.

İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)