着信 eller Chakushin...
Wink 
...og så har jeg vist allerede sagt for meget...  Icon_e_biggrin1
[-]
  • cfnissen, Jens
Svar
Damn .................... endnu en gættekonkurrence !!  Icon_lol  Icon_idea  Icon_idea

Er du nu på indkøb igen ?  Icon_e_biggrin1

着信 = "incoming"

Chakushin = også "incoming"

Vi må være ovre i noget indkommende japansk ................ og når man kender dig ret, så er vi enten ovre i noget Grand Seiko eller muligvis Credor !??
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Haha - præcis. Google translate spiller maks. :-) Jeg bliver jo nødt til skabe noget aktivitet herinde. Gættetrådene er dem der typisk får flest svar. Det bliver selvfølgelig lidt dyrt i længden :-D

Og ja, jeg har været på indkøb, men vi skal noget længere ned i pris. Dog er mærket rigtigt hvis man fjerner den første del fra et af dine bud :-)
Svar
Nå, men vi skal vel til det endnu engang SPB149 ? Den er fed
Og den er limiteret, lige noget for dig

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Hold nu op - I er jo totalt umulige  Icon_e_biggrin1 . Det er fandme godt gættet med så få informationer og du har 100% ret mht. limited edition (selvom man kan diskutere om 5.500 eksemplarer virkelig er limited :-)). Jeg er enhver marktingafdelings drøm :-). 

Jeg har kigget på det længe og har været tæt på at trykke på knappen og så dukkede der et op fra Italien til under listepris og med gratis forsendelse til DK. Det kunne jeg ikke modstå - så jeg sprang hurtigt til. Jeg synes det er et superflot ur, hvor man både får lænke og gummirem med. Det eneste jeg er lidt spændt på at størrelsen - 40,5 mm er lige i underkanten, men vi må se når det kommer på armen :-)

(16-06-2020, 06:04 PM)KOP Skrev: Nå, men vi skal vel til det endnu engang SPB149 ? Den er fed
Og den er limiteret, lige noget for dig

İmage

Svar
Fed klokke Icon_Up
Svar
He he, det var egenligt nemt, huskede du nævnte den i en anden tråd

Men et superfedt valg den har har jeg selv kigget på.

Meen det er ikke længe siden jeg fik mit Spring Drive, og ved samme lejlighed fik min søn sit Kandidat ur. Et Tudor BB58. (Som jeg bestilte i oktober!) Så mit urbudget er løbet tør.

Men glæder mig til at se billeder, og høre dine betragtninger af den fede limiterede
Seiko

[-]
  • onkeldunkel
Svar
Flot ur og mega-gættet [mention]KOP [/mention] !

Jeg får helt lyst til at købe noget, ikke fordi jeg ønsker det, men blot for at teste gættefolket

Køb og Gæt, med Otto Leisner eller Erling Bundgaard som vært og [mention]KOP [/mention] som fast holdleder på hold 1 og Grethe Sønck (eller Greta Thunberg) som leder på 2.

Et festligt indslag der kan afholdes på næstkommende fysiske gtg.
Svar
Fantastisk :-). Det kan være vi skal have gang i fiktive gættekonkurrencer (selvom de rigtige er sjovere) - lidt som Fantasy football :-) Og super godt husket KOP :-)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)