Bortgives: Winder til to ure
#1
Først til mølle. Hvis der er en, som kan bruge en winder til to ure og vil betale portoen, så sender jeg den gerne.

Disclaimer:
- Der mangler en strømforsyning - koster ca 80,- i Harald Nyborg (volt/amp er ikke angivet på winderen, men jeg har før brugt en multistrømforsyning fra HN, da jeg oprindelig købte winderen i USA)
- Jeg har ikke testet den i mange år, så jeg ved ikke med 100% sikkerhed at den virker, men den virkede sidst jeg prøvede den
- Ingen form for garanti/returret

İmage
İmage
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#2
Rigtig pænt af dig og kunne man bare have sådan en stående, men det hele skal jo låses ned, så ærgerligt er det.

Jeg tror de fleste er taget på sommerferie og vist kun en lille håndfuld er med stadig...god sommer min ven og jeg trækker stikket for en tid og håber din winder finder et nyt hjem.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#3
Ja, helt enig - det er også en af grundene til, at jeg ikke får den brugt. Der er allerede en, som har skrevet på den, så måske den allerede er afsat. Vi må se :-)

Og mange tak - ked af at høre, at du trækker stikket for en tid. Jeg nyder at læse dine indlæg, men du også have en rigtig god sommer, hvor der forhåbentlig er lidt tid til at nørde med ure :-)
Svar
#4
(02-06-2020, 07:46 PM)onkeldunkel Skrev: Først til mølle. Hvis der er en, som kan bruge en winder til to ure og vil betale portoen, så sender jeg den gerne.

Disclaimer:
- Der mangler en strømforsyning - koster ca 80,- i Harald Nyborg (volt/amp er ikke angivet på winderen, men jeg har før brugt en multistrømforsyning fra HN, da jeg oprindelig købte winderen i USA)
- Jeg har ikke testet den i mange år, så jeg ved ikke med 100% sikkerhed at den virker, men den virkede sidst jeg prøvede den
- Ingen form for garanti/returret

İmage
İmage
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#5
(02-06-2020, 07:46 PM)onkeldunkel Skrev: Først til mølle. Hvis der er en, som kan bruge en winder til to ure og vil betale portoen, så sender jeg den gerne.

Disclaimer:
- Der mangler en strømforsyning - koster ca 80,- i Harald Nyborg (volt/amp er ikke angivet på winderen, men jeg har før brugt en multistrømforsyning fra HN, da jeg oprindelig købte winderen i USA)
- Jeg har ikke testet den i mange år, så jeg ved ikke med 100% sikkerhed at den virker, men den virkede sidst jeg prøvede den
- Ingen form for garanti/returret

İmage
İmage
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hej onkeldunkel jeg vil meget gerne overtage din winder mvh. alban.petersen@gmail.com
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)