Wempe Iron Walker
#1
Hvad siger I til den nye Wempe Iron Walker serie der blev lanceret i går? Jeg er stor fan - det er en god blanding af lidt Vacheron Constantin, IWC og et par andre :-).

https://monochrome-watches.com/wempe-iro...new-price/

İmage
Svar
#2
Ok lækker samling klokker!  Icon_Up

Den simple diver på de 42mm og blå skive kunne jeg da godt bruge!  Icon_blink

DOG ville den nok minde mig lidt for meget om den VC Overseas med blå skive jeg har misset et par gange nu og nok aldrig lander alligevel..
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#3
Dem kan jeg godt lide, specielt dykkeruret eller den helt simple.

Minder mig lidt om min Autodromo Group B. Her gen 1, hvor gen 2 har lænke.

İmage

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#4
Not bad looking watches,but i think Wempe could do better than a ETA caliber
for the prices they ask.I would not dream of buying one.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • millan renatus
Svar
#5
Stil mæssiget er der for meget "mellem 2 stole" for mig her,
det ligner generelt for meget noget som allerede er på markedet,
og så er der flere design valg jeg ikke forstår.

Chronografen: Hvorfor er krone beskyttelsen og pusherne ikke bygget sammen i en?
Diveren: Krone beskyttelse på den ene side af hvad der skal ligne eller er compressor kroner hvorfor?
Den hvide: Overseas knock off big time, fair nok men hvorfor ikke skabe noget selvstændiget til brandet.

Som willy lander mine klejner heller aldrig i disse ure,
og det er jeg sikker på Wempe er helt ligeglad med = win win for alle. Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#6
Rent visuelt synes jeg bestemt at de er pivfede. 

Der er lidt IWC Ingenieur over kasse og lænkeddesignet. 

Det tiltaler mig også meget at det ikke er et ur, som man ser på armen af alle andre.  

Man skal være ultra urnørd for at vælge sådan et ur.  

:)
Mvh Kim 
Svar
#7
Særligt den hvide skive, ligner mit Oysterquartz. Det gør alle kasserne faktisk.
Jeg kunne godt den blå dykker og prisen, tja. Jeg har set meget andet, med samme værker, til samme priser eller mere, jeg synes er himmelråbende.
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
#8
Jeg synes ikke prisen er skræmmende og ja, de har lånt lidt fra en masse andre ure, men alligevel formået at sætte det sammen på en god måde. Jeg kan se elementer af AP, IWC og Vacheron Constatin :-)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)