Dragens Hale
#1
Min passion for ure deler jeg med mange, men når det kommer til de ekstreme ure, så falder mange fra og sådan skal det vel være. Der er altid plads til de skøre indfald siger man og det er jo heldigt for sådan en som mig, så til de ekstreme ure skal der selvfølgelig være en ekstrem rem.

Denne rem er 24mm bred og er bygget op i flere lag for at få den ekstreme højde og spændet er valgt så det kan klare den lidt større tykkelse.

Remmen er klart nok meget rustik, men det er vel hvad man kan forvente når man laver en rem af en drages hale  Icon_blink

Her kommer en stak billeder af remmen....mangler stadig et ur til remmen  Icon_e_biggrin1

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Fortsat god pinse til jer alle  Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
Flot arbejde - det er skørt på den fede måde :-)
Svar
#3
(31-05-2020, 05:23 PM)Appleboy Skrev: Flot arbejde - det er skørt på den fede måde :-)

Mange tak og det er nemlig lidt ud over det sædvanlige, men kan mindes at der faktisk findes andre som laver disse "skøre" remme.

Jeg havde længe tænkt tanken at der skulle laves en ekstrem rem og så af resterne jeg havde tilbage, kunne der jo ikke ske noget ved at gå lidt amok.

Spændet er fra Heroic og har altid været til de store remme, så her har det fået "munden" fuld.

Jeg har selvfølgelig inden anelse om hvordan det er at gå med sådan en rem, så ekstrem, men der kommer nok et ur en dag der passer til remmen.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Appleboy
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)