Ein-coming :-)
#51
Helt enig - han er en SOB og jeg vil virkelig tænke mig om en ekstra gang, næste gang jeg ser et ur fra en privat sælger og sikker vælge at købe fra en forhandler i stedet for. Der har man automatisk fuld returret. Jeg har fundet en ok løsning (se længere nede). 
(24-05-2020, 06:58 AM)willy Skrev: If i was you,i would get Klarlund to write a little report on the condition
of the watch.Send it to Chrono 24,i am sure they will react over for this
seller.He is a dishonest SOB ,and i hope they ban him from their site.
Apart from that it is good news the watch can be polished.It is a great
watch,and i am sure that you will be pleased you got it in the future Icon_smil

Mange tak og det overskygger på ingen måde min glæde. Jeg har fundet en ok (ikke fantastisk) løsning. Jeg tror sagtens Klarlund kan fikse hakket uden man kan se det. Det er virkelig småt. Jeg tager derind i morgen for at få fikset ridserne og snakke med deres poleringsmand. Jeg vil kun have det fikset hvis man ikke kan se det bagefter og han ikke skal røre de andre horn (for at få dem til at se ens ud). Samtidig vil jeg også gerne have dem til at verificere ægtheden af uret.
(24-05-2020, 09:10 AM)KimT Skrev: Det er da en kedelig tråd. Først starter den med glæden over at have bestilt et nyt ur og så ender den med dette. Jeg håber du kommer tilfreds ud af det og det ikke får lov til at overskygge glæden helt. Og som willy skriver, få lavet en rapport hos Klarlund til Chrono24 og se hvad det ender med. Mht. hakket - kan de så ikke lasersvejse lidt nyt materiale på og polere efterfølgende?
Svar
#52
Sikke en historie. Godt at du er nået til en løsning.

Var selv lidt i samme båd med et Chrono24 køb tidligere i år. Det var dog en forhandler, så her blev det løst ganske hurtigt. Men damn, en sur følelse at stå med et ur der ikke matcher beskrivelsen.


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • onkeldunkel
Svar
#53
Løsningen blev, at jeg får en "rabat" på 300 GBP. Det dækker omkostningerne til at få tjekket uret og til at få udbedret ridserne og hakket (hvis jeg vil). Det er en ok løsning - ikke fantastisk, for jeg ville meget hellere have haft et nyt ur. Omvendt, så vil jeg også bare gerne videre, så jeg kan få uret på armen :-)


(25-05-2020, 01:36 PM)cfnissen Skrev: Sikke en historie. Godt at du er nået til en løsning.

Var selv lidt i samme båd med et Chrono24 køb tidligere i år. Det var dog en forhandler, så her blev det løst ganske hurtigt. Men damn, en sur følelse at stå med et ur der ikke matcher beskrivelsen.


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen
Ja, forhandlere er typisk skrækslagne over dårlige anmeldelser (jeg også prøvet det en gang med en forhandler). Derfor vil jeg som nævnt formenligt også foretrække forhandlere fremadrettet. Når det er sagt, så kunne jeg godt finde på at købe denne her (så klogere er jeg ikke) - hvis det ikke var fordi jeg lige havde købt min Sea Dweller. 

https://www.chrono24.com/alangesoehne/la...225550.htm

Det er under halvdelen af listepris og ca. 35-40K under hvad de normalt koster :-). Den er kommet på i dag og jeg gætter på den er væk om 1-2 dage :-)
[-]
  • MichaelA
Svar
#54
Havde jeg pengene til sådan et Lange 1 (som jeg har været varm på lææænge)
så tog jeg ned og så på uret inden et evt. køb.

2 friske gutter en bil, og et blik med øjnene så er man der. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)