Ein-coming :-)
Mange tak og ja, 3mm :-). Men jeg synes faktisk YM virker mindre på armen end f.eks. en 40mm Sub. Sikkert pga. kassen og de mindre horn.

Og ja, økonomi er en irriterende begrænsende faktor i vores hobby :-). Det er også derfor jeg har flippet så mange ure :-). ‘Desværre’ er jeg (lige) nu nået til et sted hvor jeg faktisk ikke rigtig vil af med nogle af mine ure :-).

Sent from my iPhone using Tapatalk

(21-05-2020, 11:45 PM)KOP Skrev: Ja ja, det anede mig nok. 3mm fra og til Icon_blink tillykke med valget,  Icon_flag  du er vist ved at blive en Rolex afficionado Icon_smil  glæder mig til fede billeder Icon_Up

Og ja, det overrasker faktisk lidt mig selv :-). Jeg har altid tidligere foretrukket ure, som fløj lidt mere under radaren, men åbenbart ikke mere :-)

Svar
Tillykke med den!  Icon_party

Nok den fedeste stål rollie der er på markedet imo!  Icon_Up

Jeg har dens tvilling i G/s ref. 126603 - total fed klokke især hvis man er til guld og stål! 

Er selv på AD listen til stål klokken som du får hjem nu... 
Vi får at se... Icon_blink
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Mange tak - jeg synes også den er super fed og two-tone er også virkelig flot. Den har jeg også prøvet to gange.

Jeg er også skrevet op hos en AD, men tålmodighed har aldrig været min stærke side :-)

[-]
  • Miwes
Svar
Icon_head Så kom uret - det er købt som Ubrugt, men har en stor ridse på siden af låsen, ridser på bagsiden af låsen og et lille hak i kassen :-/
Svar
Det lyder rigtig træls og føler med dig...gad vide om der er andet i vejen  Icon_mad

Hvad gør du egentlig ved det ?

Sender du det tilbage eller kan du leve med det
Med venlig hilsen Michael

Mine Breitling ure gennem tiden
Svar
Takker - mit problem er, at jeg har købt det af en privat sælger på C24 og så har jeg ikke automatisk ret til at sende det tilbage :-/. Så nu har jeg startet en klageproces og så må vi se hvad der kommer ud af det. Jeg betalte for et nyt/ubrugt ur, så det vil jeg egentlig gerne have, men nu må vi se hvad sælger siger - indtil videre lover det ikke for godt. Jeg er faktisk ikke rigtig klar over hvad C24 kan/vil gøre når det er en privat sælger.
Svar
Øv! Håber det ender godt alligevel!

Jens
Svar
(22-05-2020, 06:19 PM)onkeldunkel Skrev: Takker - mit problem er, at jeg har købt det af en privat sælger på C24 og så har jeg ikke automatisk ret til at sende det tilbage :-/. Så nu har jeg startet en klageproces og så må vi se hvad der kommer ud af det. Jeg betalte for et nyt/ubrugt ur, så det vil jeg egentlig gerne have, men nu må vi se hvad sælger siger - indtil videre lover det ikke for godt. Jeg er faktisk ikke rigtig klar over hvad C24 kan/vil gøre når det er en privat sælger.
I hope you get a good ending to this.And i hope C24 deal with this guy.Apart from that it is
a great watch that i also own.In my opinion the best Sports Rolex ever made.Have you read the reviews
on the Rolex forum? I keep my fingers crossed for you get a happy ending to this problem.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Sådan en fusker! Icon_head
Svar
(22-05-2020, 06:56 PM)willy Skrev:
(22-05-2020, 06:19 PM)onkeldunkel Skrev: Takker - mit problem er, at jeg har købt det af en privat sælger på C24 og så har jeg ikke automatisk ret til at sende det tilbage :-/. Så nu har jeg startet en klageproces og så må vi se hvad der kommer ud af det. Jeg betalte for et nyt/ubrugt ur, så det vil jeg egentlig gerne have, men nu må vi se hvad sælger siger - indtil videre lover det ikke for godt. Jeg er faktisk ikke rigtig klar over hvad C24 kan/vil gøre når det er en privat sælger.
I hope you get a good ending to this.And i hope C24 deal with this guy.Apart from that it is
a great watch that i also own.In my opinion the best Sports Rolex ever made.Have you read the reviews
on the Rolex forum? I keep my fingers crossed for you get a happy ending to this problem.

Tak skal du have - det håber jeg også. Det er heldigvis småting - jeg synes bare det er mega irriterende når man skriver Ubrugt og Som nyt uden synlige brugsspor. Jeg har faktisk ikke læst på Rolex forum, men det vil jeg gøre. Jeg har til gengæld læst mange andre anmeldelser og se alle videoer der er lavet om det :-)

(22-05-2020, 07:00 PM)MichaelA Skrev: Sådan en fusker! Icon_head

Ja, det er lidt irriterende. I får lige et par billeder og ja, jeg ved godt det er småting, men det blev købt som ubrugt :-)

İmage
İmage
İmage
İmage

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)