Ein-coming :-)
#1
Det må det næsten hedde, når man har et schweizisk ur på vej fra UK :-)

Jeg har holdt mig i skindet i et stykke tid og har ikke købt noget nyt, men nu gik den ikke længere :-)

Det er jo umuligt at lave gættekonkurrencer herinde, som varer mere end 1-2 gæt, så jeg ved ikke helt hvilket hint jeg skal give :-) Men lad os prøve alligevel...

1) Det er IKKE en chronograf
[-]
  • cfnissen
Svar
#2
Spændende!

Mit gæt er, at det heller ikke er en GMT.

Mit gæt er en dykker.
Svar
#3
PO 8500?
Blå skive/rem Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#4
(20-05-2020, 02:45 PM)Jens Skrev: Spændende!

Mit gæt er, at det heller ikke er en GMT.

Mit gæt er en dykker.


Godt gættet for normalt er jeg til chronografer eller GMT’er, men ikke denne - så dykker er rigtigt :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

(20-05-2020, 06:32 PM)Stensbjerg Skrev: PO 8500?
Blå skive/rem Icon_blink


Super fedt ur, men det er ikke et Omega :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#5
En Aquatimer af en slags :-)
Svar
#6
Også et super godt bud, da jeg jo er gammel IWC mand :-). Jeg kan dog bedst lide IWC's gamle Aquatimere (og sådan en har jeg), så det er heller ikke IWC :-)

(20-05-2020, 09:27 PM)KOP Skrev: En Aquatimer af en slags :-)
[-]
  • longbear
Svar
#7
Hmm, du har jo mange lækkerier, tænkte på en Submariner, men mit bud er Seiko MM ?  Icon_diver
Svar
#8
Jeg har lagt mærke til at vi har nogenlunde samme ursmag Icon_e_biggrin1  kan det være Blancpain Fifty Fathoms?
Mvh
Morten
Svar
#9
(21-05-2020, 06:17 AM)KOP Skrev: Hmm, du har jo mange lækkerier, tænkte på en Submariner, men mit bud er Seiko MM ?  Icon_diver


Takker og igen et godt bud. Jeg var lige ved at bestille denne, men ombestemte mig til sidst

İmage
Så det er heller ikke et Seiko :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

(21-05-2020, 06:36 AM)116520 Skrev: Jeg har lagt mærke til at vi har nogenlunde samme ursmag Icon_e_biggrin1  kan det være Blancpain Fifty Fathoms?


Haha - fantastisk flot ur, men det er heller ikke Blancpain :-)

Og tak for alle jeres gæt - det må være tæt på rekord mht. antal bud før det er blevet gættet :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#10
Måske en Doxa, det er en af de få dykkere man vist kun/nemmest skal have fra UK, indenfor EU.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk

Og som er et Schweizer ur

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)