Watches and Wonders 2020 - undertitel: Jeg er forelsket :-)
#1
Lad os lave en tråd med Watches and Wonders nyheder. Der er allerede en del og jeg er blevet forelsket :-). I den her - 42mm, 7 dages gangreserve og super elegant skive (synes jeg).

İmage

Ståludgaven er også rigtig fin - selvom jeg dog er mere til guld+blå skive.

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#2
Det guld/blå er super flot og en genial størrelse.
Svar
#3
Panerai har godt nok lanceret nogle uheldige ure (med få undtagelser) efter min helt subjektive vurdering. Hvad sker der for Luminova i syningerne m.v?

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#4
Jeg ELSKER lumen, så jeg synes faktisk det er meget fedt :-D
Svar
#5
Og der skal være noget til enhver smag

Hvordan med lumen striberne på kronebeskytteren - kan du også lide dem?
Svar
#6
Ja, faktisk, men det kommer fra en, som på et tidspunkt wrappede hele min iPhone i selvlysende folie og som har fået wrappet mine bremsekalibre på bilen i rød refleks folie :-)

Der er lidt Tron over det :-)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Larsb
Svar
#7
For mig er Panerai som Geuze/Lambic. Enten elsker man dem, eller også er det noget for en helt anden end mig.
Men det der luminova i syningerne... det stopper nu!

Jeg har altid synes at Hermes kunne noget særligt og de fortsætter med deres vildt geniale måne ure.

İmage
[-]
  • cfnissen
Svar
#8
(24-04-2020, 09:25 PM)onkeldunkel Skrev: Ja, faktisk, men det kommer fra en, som på et tidspunkt wrappede hele min iPhone i selvlysende folie og som har fået wrappet mine bremsekalibre på bilen i rød refleks folie :-)

Heldigvis er smag forskellig. Hvor ville det være kedeligt hvis vi alle var til det samme :-)
[-]
  • MichaelA
Svar
#9
Helt enig og jeg har en rimelig bred smag når det kommer til ure :-). Men lumen er godt og mere lumen er endnu bedre - se bare det her Lange Datograph Lumen :-)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#10
Der kan jeg godt være med (omend det ikke ville være mit førstevalg fra ALS) men der er også kun lumen INDE i kassen ;-)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)