Køb af drømmeur - Planet Ocean
#11
Ville gerne poste et billede af et 42mm planet ocean på mit 18 cm håndled men Tapatalk virker pt ikke  Icon_computer
Mvh Kim 
Svar
#12
İmage
Mvh Kim 
Svar
#13
I would go after the 2500,i find the new models just to dam thick for my liking,
even with all the technical improvements.The 2500 will be cheaper to service and
the problems this caliber had no longer exist.Just pick the one that suits you and
feels good on your wrist.Good luck with your search.Any competent watch maker
can service a 2500.My advice keep well away from brand service centers when
ever you can.I have seen some great vintage watches ruined by these people.
But there are some exceptions to this rule out there.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • runzuk5
Svar
#14
İmage
Så fandt jeg en drømmeuret, brugt og som dermed har fået afskrevet en væsentlig del af kantstensafgiften.
Til inspiration var jeg forbi en Omega forhandler i Aarhus og prøver flere modeller, og jeg var slet ikke i tvivl... Hverken tykkelsen eller diameteren virker generende og så er det bare, efter min mening, et fantastisk flot ur!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#15
Tillykke. Superfedt
Mvh Kim 
Svar
#16
Nå da da, du har valgt topmodellen med alt i udstyr.  Icon_e_biggrin1 Tillykke med valget.
Mvh. PHO
Svar
#17
Fedt. Stort tillykke :-)
Svar
#18
Et super lækkert ur . Stort tillykke

Sendt fra min SM-G975F med Tapatalk
Svar
#19
Stort tillykke med drømmeuret


Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#20
Tillykke med uret

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)