En lille ny er ankommet..
#1
Jeg har gået i noget tid og følt jeg manglede et lidt bedre ur med hvid skive,

Til en start havde jeg meget kig på Maurice Lacroix Aikon med hvid urskive eller Tag Heuer Aquaracer i hvid.
(Min hustru syntes Aquaraceren var pænest, da den orange sekundviser gave lidt farve på det hele.)

Men så pludselig faldt jeg over et andet ur, som bare bed sig fast med det samme.
Og det i en retning jeg ikke tidligere havde set mig gå.
nemlig et tysk ur.

Så i går da jeg kom fra arbejde lå der er en pakke og ventede på mig, med den lille ny.  Icon_smil

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#2
Samte et flot ure som har og viser med alt tydelighed
at de også kan skrue et ur ordentlig sammen i Tyskland. Icon_Up

Tillykke med det. Icon_flag
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • maltebrask
Svar
#3
Rigtig godt valg Icon_party
Tillykke med det!
Svar
#4
Super flot ur - jeg bliver også nødt til at eje et Sinn på et tidspunkt. De laver nogle virkelig lækre ure! TILLYKKE Icon_flag
Svar
#5
Jeg har, siden jeg for en del år siden havde et SINN U1 været fan af deres ure og service ikke mindst. Da jeg gjorde brug af sidstnævnte var det til absolut top karakterer.

Flot ur - tillykke med det :-)
[-]
  • maltebrask
Svar
#6
Tillykke med et rigtig lækkert ur og jeg er vild med deres ure Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#7
Very very nice Icon_Up Er også på min shortlist Icon_smil
Svar
#8
Nice watch from one of my favorite brands Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#9
Også et ur jeg har kigget priser på rigtig mange gange! Det er så lækkert! Specielt med den hvide skive! Kæmpe tillykke med det!

Men den nye LE er fanme også fed! İmage

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
#10
Hej Whoa

Har lige svaret på dit indlæg om dit nye seamaster 300m også opdager jeg denne kommentar fra dig.. er lige nysgerrig efter hvilken model den Sinn er på billedet? Jeg har aldrig rigtig sat mig ind i Sinn men denne på billedet ligner virkelig Glashutte Original SeaQ og dette er et af de allerbedste dykkere jeg har set nogensinde! Det var så lækkert og smukt og dette Sinn minder lidt om den


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)