Incoming...
#51
Stort tillykke med uret Kim jeg købte også mit hos en AD, under en ferie på Mallorca. Dér kunne forhandleren også konkurrere med C24.
Også er valget nemt.
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
#52
Tillykke med dette fantastiske ur!

Jeg er selv kæmpe omega og Zenith fanboy

Og da denne seneste opdatering af seamaster 300M kom i 2018 synes jeg endelig at denne model var awesome! Tidligere versioner er jeg ikke så vild med igen.. dog er str måske lige stor nok.. og lænken er stadigvæk ikke helt optimal så foretrækker den også på gummirem - dog havde jeg helst set at det var en gummirem ligesom den fra aqua Terra kollektionen da denne i mine øjne er bedste på hele ur markedet!!!

Men kæmpe tillykke med dit ur og dejligt du købte via en AD! Har jeg netop også gjort med mig helt ny ankomme Zenith Defy Classic!

Hellere betale feks 35k hos en AD fremfor 30-32k hos Chrono24 eller Grey market!! Så dejligt du er med til at støtte en dansk forhandler ! Jeg købte mit via Stenstrup!!

Ps: så elsker jeg også den blå sm300m !! Det er den farve jeg foretrækker selvom den sorte faktisk er blevet mega flot også! Og med den sorte gummirem kan det virkelig noget ! Med alle de røde detaljer! :-)

Mvh Malte


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#53
AT remmen er også fed, men måske lidt for “fin” til dykkeruret? AT er i øvrigt også mit næste køb.... tror jeg :-)
[-]
  • maltebrask
Svar
#54
Stort tillykke med uret Kim! Super flot, og perfekt til kommende sommer. Jeg synes det er markedets bedste og flotteste Diver til prisen. Meget svær at slå! Fedt du fik god deal hos Henrik W. AD forstår jeg. Jeg må prøve ham og se om han også vil lave en god pris på den model, bare med lidt Sedna og sort skive


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
#55
https://www.hodinkee.com/articles/omega-...00m-review
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • maltebrask
Svar
#56
Fik aldrig skrevet tillykke her Kim - kun på insta!  Icon_Up

Det er virkelig en fed klokke og imo er den blå udgave du har nappet klart den fedeste!  Icon_Up

Cool du har støttet DK AD - det har jeg også gjort med de nye ure jeg har købt de sidste par år!

Iøvrigt så var det den første af SMP 300 ref. 2531.80 der for alvor startede galskaben for mig i 90'erne!

Uret jeg desværre ikke har mere, men som jeg så senere fik hentet tilbage til samlingen i første udgaven fra 1994! 
- der er langt iml. snaps'ne af dem skal jeg lige hilse og sige - det var faktisk en af de længste ur jagter jeg har været på og da du kender mig ved du jeg har været en del på ur safari...  Icon_blink

Roger over og vi ses
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • maltebrask
Svar
#57
(13-04-2020, 08:12 PM)willy Skrev: https://www.hodinkee.com/articles/omega-...00m-review

Well, den hvide skive er godt nok  Icon_Up
Mvh.

Jørgen
[-]
  • maltebrask, willy
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)