Incoming...
Smile 
Så blev jeg overvældet af isolationen og røg på et online urkøb. Heldigvis kunne ham jeg handlede med levere allerede i overmorgen. Damm, jeg glæder mig.

God påske gutter Icon_e_biggrin1
Svar
Ingen gætteleg - fortæl fortæl?
Svar
Kom med et par stikord og lad os lave tråden om til en gætteleg !!! Icon_party Icon_party
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • onkeldunkel
Svar
kunne vi være ude i den blå Seamaster du har talt om?
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
Glæder mig til at se hvad du har fundet. 

Du er nok den, jeg kender, der haft flest fede ure igennem tiden.
Mvh Kim 
Svar
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • maltebrask
Svar
Det var egentlig ikke for at være en "tease"

Jeg havde bare travlt og ville lige dele glæden over at det lykkedes at finde en handel på det Seamaster jeg længe har ønsket mig. Der var endelig lidt luft i urbudgettet og jeg tjekkede priserne ud på Chrono24, DBA m.v. Interessant nok efter at have fået tilbud fra et par sælgere begge steder, tænkte jeg at jeg ville give en AD et skud, da jeg klart helst vil handle der med mindre der er alt for meget at spare. Jeg skrev til en af de gode danske AD´er og en halv time efter havde jeg et tilbud der var marginalt højere end det billigste jeg kunne finde på Crono24. Og betydelig billigere end nogle af dem der er til salg på DBA  Icon_e_confused

Jeg bad AD´en om at bestille et og fik af vide der ville gå ca. 14 dage, hvilket jeg var meget tilfreds med. Det er sgu meget rart at nogle fabrikanter rent faktisk kan levere varen når man ønsker den  Icon_blink En time efter blev det endnu bedre, da de kontaktede mig og fortalte at der faktisk kom et i dag der var bestilt til lager (nøjagtig den model jeg havde bestilt) og den kunne jeg kigge forbi og hente. Så i morgen får jeg endelig det Seamaster jeg har ønsket mig siden det blev i lanceret i 2018.

For mig det perfekte hverdagsur. Lækkert værk, god størrelse, mange fede detaljer og en meget fair pris sammenlignet med ure på samme niveau. Og så synes jeg bare det er skide flot, især i blåt - et rigtigt sommer ur. 

Men indrømmet, jeg er en Omega fanboy, hvorfor i selvfølgelig skal tage min mening med et gran salt  Icon_e_biggrin1
Svar
Dejligt, når det falder i hak og jeg synes det er god stil at købe hos AD.
Stadig spændt på hvilken model det er Icon_e_biggrin1
Glæder mig til billeder!
Jens
Svar
Åh, det glemte jeg at skrive. Det er det blå på blå gummi (jeg er ikke så meget til lænken)

Jeg tager selvfølgelig billeder når det er hentet, men her er et par fra Omega.
İmage
İmage
Svar
Fedt og endnu federe, at du kunne købe det via en AD! Stort tillykke!!!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)