Ocean Crawler Core Diver GMT Bluesteel Orange 600m
#1
Her en lille video af et ur jeg har fået af min elskede hustru til min 60 års fødselsdag, som godt nok først er til den 30 april og der skulle have været stor fest, men det bliver så ikke til noget.

Beklager vindstøj i videoen.

Her følger først et link til producentens hjemmeside

https://www.oceancrawler.com/products/oc...blue-steel

Også kommer videoen (sorry men det er ikke et ETA-værk men et Swiss Made SOPROD C125





Her følger lidt billeder

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
Den eneste af deres ure jeg har set live og helt enig der er gang i farve spillet
jeg er også fan af blå Sun burst hvorfor jeg også ejer et ur med den kombo. Icon_cool

Generelt kender jeg ikke meget til mærket men det virkede til at være godt samlet,
Om det er prisen værd skal være op til den enkelte at vurdere, vi er heldigvis ikke ens. Icon_blink

Jeg så ikke om datoen linede op på den jeg havde i hænderne
men til prisen og 5 års garanti = ingen bevis byrde pålagt dig
Ville jeg personlig klart reklamere over det.


Tillykke med uret (og dagen) Icon_flag
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#3
Tak for tilbagemelding og det glæder mig.

Jeg ved godt at disse mere specielle mikro-mærker ikke er i så høj kurs herinde i forum, men det følger med og i kender mig med mit til tider "mærkelige" valg Icon_blink

Den med datofeltet var jeg måske lidt hård ved og kan sagtens læse datoen og det er indenfor en meget lille marken min kritik ligger.

Det glæder mig selvfølgelig at det er en gave fra min elskede og på den måde ville jeg jo aldrig tale dårligt om en sådan, men uret går spot on på sek. så her føler jeg kvalitet og skiven er super flot ude i solen og detaljerne står knivskarpe, så også her føler jeg kvalitet. Om aftenen er der bare så meget smæk på lumen og derfor får uret også top karakter, så ikke et særlig kendt mærke og jeg skal ikke sælge dette ur, men ville også blot vise en nyerhvervelse frem, som jeg plejer at gøre det.

Forøvrigt har min kære hustru spurgt mig om det betyder noget at der ikke står Omega på uret, eller hvordan jeg har det med mærkevarene så at sige.

Jeg vil da være ærlig og indrømme at det aldrig er for meget at få et Omega eller Panerai eller Breitling osv. men det er ikke noget som gør mig gladere i låget og uret her har kvaliteter der bare gør det til et rigtig stabilt og fint tidsværktøj, så det er specielt og er vild med de farver Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#4
Heftige farver.

Tillykke med uret
Mvh Kim 
[-]
  • Miwes
Svar
#5
(28-03-2020, 08:37 PM)Avantismo Skrev: Heftige farver.

Tillykke med uret

Tak min ven

Det er nok lige kras nok til de fleste  Icon_blink

Jeg er spændt på at lave en video omkring et ur der lige nu er på vej og det falder nok i fleres smag herinde, men som man sige hver sin lyst.

Uret er sendt for lidt over en uge siden og lander forhåbentlig hos mig i næste uge, men verden er jo på standby så intet er sikkert før man har det i hånden.

Hilsen Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Avantismo
Svar
#6
Tillykke med det! Vilde farver! Ville nogengange selv ønske jeg "kunne" gå sådan amok personligt elsker jeg selv mikromærker! Så flere af dem

Her med mit seneste fra den anden dag, i min udgave af vild farve
. İmage

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
[-]
  • MichaelA, Miwes
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)