Ny Grand Seiko i folden - SBGR319
#11
Mange tak :-)

Rispapir er ikke helt skævt, men det er lidt svært at beskrive og det ser meget forskelligt ud afhængigt af lyset (som alle GS :-)). Dog er jeg vild med den rene skive, blå Automatic skrift og blå viser. Jeg har faktisk ikke tænkt over højden, men mit GS GMT high-beat er også relativ højt. Det virker til gengæld meget småt nu, så mon ikke det også skal videre på et tidspunkt (jeg er uforbederlig :-)). 40 mm GS GMT syner mindre end 40 mm non-GMT pga. GMT ringen (synes jeg).
[-]
  • BadHamster
Svar
#12
Tillykke med et fantastisk ur... og tak for tippet med lænken Icon_Up
Fik mit første GS i tirsdags, 40mm GMT Quartz, og bøvler også med at få lænken til at passe.
Havde også luret på hi-beat, men jeg er så dårlig til “høje” ure.
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#13
Mange tak og også tillykke med dit - har jeg misset billederne? :-)

Man savner lidt muligheden for microjustering på GS, men fedt at du kunne bruge tippet :-)
[-]
  • guru1313
Svar
#14
Årrrh.. alt forlænge siden jeg har lagt billeder op. Husker det som noget omstændigt. Det må blive på et senere tidspunkt  Icon_blink
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
#15
Sharing is caring ;-)

App’en Tapatalk er den nemmeste måde, men billedkvaliteten er desværre blevet reduceret hvis man ikke betaler for app’en :-/


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#16
Jeg har aldrig prøvet et GS GMT hi beat ala dit - men jeg er ret sikker på at jeg skal have sådan et en dag Icon_rygklap
Men jeg skal også have et Spring Drive en dag... Ok... Jeg er blevet ret bidt af GS Icon_lol
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#17
Som Bdr. P siger: ' Den skive kan noget!!...' Icon_drinks
/SK
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)