San Martin Corona-Cam !! :-)
#1
Når nu man er henvist til at holde sig på matriklen så meget som muligt, så kan det godt blive lidt kedsomt i længden - ét af resultaterne kan ses her .......... jeg syntes der manglede lidt billeder af San Martin "62mas" på vintage MN fra Erika´s Originals  Icon_smil

Uret behøver vist ikke nærmere præsentation - ellers kan man se min anden tråd om uret længere nede i rækken af tråde.

Kamera set-up er som sædvanligt håndholdt Fujifilm X-T2 med manuel Mikro-Nikkor 55mm f/2.8 makro-objektiv på Lens Turbo II Speedbooster.

Lokation er min altan !  Icon_e_biggrin1


Here goes:


İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#2
Gode billeder som altid Peter  Icon_Up 

Herhjemme "Corona-keder" jeg mig helt vildt. Alle de små gøremål som jeg har hængt lidt i bremsen med at få klaret er nu på plads, og så bliver der gået min. 10 km om dagen og streamet en masse. Og som nævnt i en anden tråd er der lige blevet handlet en bunke remme fra Cheap Nato Straps og så kigges der ellers bare på ure.

Damm, jeg glæder mig til når vi kommer ud på den anden side, så jeg kan komme ud og få lidt sociale indput igen.
[-]
  • pbr
Svar
#3
(21-03-2020, 05:15 PM)KimT Skrev: Og som nævnt i en anden tråd er der lige blevet handlet en bunke remme fra Cheap Nato Straps og så kigges der ellers bare på ure.

Damm, jeg glæder mig til når vi kommer ud på den anden side, så jeg kan komme ud og få lidt sociale indput igen.


Takker  Icon_party

Jeg har også fået bestilt remme hjem derfra - godt nok ikke så mange som dig, men alligevel  Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#4
Jeg endte på 19  Icon_lol Det er jo rart at have lidt og skifte imellem  Icon_blink
[-]
  • pbr
Svar
#5
Rigtig flotte billeder Peter det er et super design  Icon_Up

Samfundsmæssigt ville jeg gerne være over Corona NU.
Privat er den også ret træls bla. Har vi måtte omlægges mine forælders guldbryllup,
Som er i dag hvor fejringen skulle været begyndt.

Men jeg bliver aldrig træt af og gå hjemme og hygge med mine projekter (som aldrig får en ende)
nu har vi så også lige anskaffet "sigøjner lejlighed" = flere projekter  Icon_cool

Fik også snolde lidt til urene da jeg så tråden Icon_Up

Men enig en træls situation hvor nogen evt. Skal opfriske på hvor vigtigt hensynet til hinanden er,
vil håbe at det huskes når hverdagen vender tilbage. Icon_idea
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Møller, pbr
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)