Seiko King Turtle... SBDY 047-049-051
#1
Hejsa,

Fald lige over de nye King Turtle med keramisk krans og safirglas med Anthon Berg kyklop.
Sort eller mørkegrøn skive med waffle AP Tapisserie-agtigt mønster; eller blå skive med ´waves´.  

Prisen har fået et lille nyk opad ift de tidligere versioner.

Jeg har egentlig altid synes, at det var nogle fine/robuste ure og har gennem min tid som undervandsmand set dem en del på dykkere af den gamle skole. Jeg har dog aldrig ejet ét.   Men, Jeg har idag bestilt ét hos Seiya. (Han har kun den blåskivede version)


Er der andre som har set/prøvet dem irl og/eller har et besyv, at dele omkring modellen??





Billeder senere...
/SK
[-]
  • Stensbjerg
Svar
#2
Har ikke selv prøvet et, men en jeg kender, har købt et og han virker meget tilfreds med det.

Generelt er jeg kæmpe fan af Seiko Turtle.

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • Sub-erman
Svar
#3
Ser da fint ud i tusmørke...

Men skiven er altså stunning i sollys også...
/SK
Svar
#4
Kan godt forstå dig - blåt er godt!
Omend jeg ville vælge et Samurai, da jeg ikke er den store fan af kyklop.
[-]
  • Sub-erman
Svar
#5
Ups...
Kom til at bestille den med grøn skive også, hos Sakura Watches Icon_party
/SK
Svar
#6
.....
Svar
#7
Jeg tror ikke på det før jeg ser billeder ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Sub-erman
Svar
#8
(20-03-2020, 07:22 AM)Avantismo Skrev: Har ikke selv prøvet et, men en jeg kender, har købt et og han virker meget tilfreds med det.

Generelt er jeg kæmpe fan af Seiko Turtle.

İmage

(30-03-2020, 06:56 PM)onkeldunkel Skrev: Jeg tror ikke på det før jeg ser billeder ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sætter billeder ind når alle tre er ankommet. Den blå kom i fredags og har en suveræn blå farve som er en del mørkere og dybere end på billeder; ihvertfald i almindeligt inddirekte dagslys... Det er den flotteste blå skive på et ur jeg har set irl, ever!!
/SK
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)