Ur-Rally 2020 - skulle du ikke melde dig til?
#11
(10-03-2020, 05:30 PM)KimT Skrev: Kom nu Mulle, spis skovsneglen :-)


Jeg er på nedtrapning...
[-]
  • cfnissen, KimT, Larsb
Svar
#12
Jeg deltager selvfølgelig.
Svar
#13
(10-03-2020, 09:45 PM)mojohe67 Skrev: Jeg deltager selvfølgelig.


Fedt, Morten!


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • Larsb, maltebrask
Svar
#14
(10-03-2020, 05:56 PM)Janus2312 Skrev: Jeg er "sat" til at blive morfar for første gang, d 7/6, så jeg tør ikke melde mig til rally´et..... Desværre!

De går altid 14 dage over. Kom frisk. Ellers kan man jo melde fra igen?
Svar
#15
Jeg har en 40 års familie fødselsdag den dag så jeg kan desværre ikke....

Det er virkelig øv!!  Icon_head
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#16
Jeg ville så gerne være med, men der står også en familie fest i min kalender. Øv

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#17
Jeg glæder mig bare så meget!!

Nu håber jeg virkelig at denne 14 dages nationale bero hjælper med at flade kurven så sundhedsvæsenet og egentlig bare hele landet klarer sig igennem nogenlunde så vi til slut april kan få stabiliseret alting igen

Fuxking spasser lorte irriterende møg skovl Corona virus altså!!!

Jeg havde planer om at prøve en masse ure i disse dage og uger så jeg kan beslutte mig for hvilket jeg endelig skal ende med nu hbor mit elskede speedmasters chronograf knapper desværre trykkede ind i min håndflade konstant fordi jeg hopper rundt med krykker grundet jeg er lam i fleste af benmusklerne da jeg har en tumor i korsbenet/bækkenet..

Og Tudor Black Bay 58 er verdens fedeste ur MEN jeg har følte bare ikke en kærlighed overfor Tudor mærket..

Jeg har bare en kæmpe kærlighed for især Omega og Zenith .. deres heritage/historie og design og alle disse ting..

Rolex er faktisk mest kun ældre modeller der får det til at kilde i bukserne men der er feks moderne gmt master Pepsi, moderne datejust og sky dweller .. super lækre!

Gmt master med både Oyster og jubilee lænke og datejust kun med riflet lynette og jubilee lænke tak!

Ej jeg håber dette arrangement bliver til noget og jeg håber og glæder mig til at se alle jeres fantastiske ure og få en god ur snak med jer!

Mvh


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#18
Rolig nu .............. der er lang tid til Juni !! Icon_Up
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#19
Kan se vi er blevet bedt om at reservere dagen til noget non-konfirmation’s tamtam, men kunne jeg også knibe mit første ur rally ind så ville lykken være gjort (bor nemlig i udlandet, så jeg har indtil nu måtte nøjes med billeder og beretninger)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, KimT, Larsb
Svar
#20
(13-03-2020, 09:15 AM)ultoman Skrev: Kan se vi er blevet bedt om at reservere dagen til noget non-konfirmation’s tamtam, men kunne jeg også knibe mit første ur rally ind så ville lykken være gjort (bor nemlig i udlandet, så jeg har indtil nu måtte nøjes med billeder og beretninger)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Det kunne være cool!


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)