Ur-Rally 2020 - skulle du ikke melde dig til?
#1
Kære urelskere,

Forleden kom der en invitation til et arrangement i juni måned.

http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=83215

Jeg er en af arrangørerne - og lad mig lige dele de tre ting, der gør at et fysisk arrangement er bedre end Instagram, blogs og diverse fora. Jeg håber, at det kan inspirere dig til at melde dig til.

- Du kommer til at møde andre som dig - ikke bare elektronisk, men i virkeligheden. Det er i min erfaring det allersjoveste ved at deltage i ur-arrangementer.

- Spændende indlæg, som du ikke ser hver dag. Dels Christian Lass, der ikke bare er i gang med en renovering af Jens Olsens Verdensur, men også er igang med at bygge sit første komplette armbåndsur til en samler. Måske Danmarks kommende svar på Philippe Dufour og F.P. Journe - og i øvrigt den sødeste person. Du får også en intro til det at handle med/købe brugte ure og lidt Rolex-historie af en af de tunge drenge i den danske ur-branche, Mads Gjødesen. Og endelig får du mulighed for at møde en dansk samler i verdensklasse, Kurt Brøndum, der har sin vinkel på hvorfor og hvad han samler. Måske lidt inspiration til dit næste indkøb.

- Urene. Du vil komme til at se et bredt udvalg af ure - nogle kender du sikkert og andre er måske ure du har hørt eller læst om, men aldrig set tæt på. Jeg har haft adskillige øjenåbnere ved at se ure ‘live’ som jeg ellers kun havde set billeder af. En af gangene endte jeg med at købe uret på stedet, andre gange har jeg tænkt ‘pyha, så sparede jeg de penge’.

Her er et eksempel på hvad der sker når urelskere mødes. Det er fra en get-together i København i sidste uge.

İmage

Skynd jer at melde jer til. Jeg glæder mig til at se jer.

Claus

PS: Og ja, vi har prioriteret sikkerheden ved arrangementet. Derfor kravene om at du skal være et ‘kendt ansigt’. Hvis du ikke umiddelbart opfylder de krav, så hører vi meget gerne fra dig alligevel. Du skal bare henvise til en ‘sponsor’, der selv opfylder kravene og kan sige god for dig. Vi vil stadig meget gerne se dig!


Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
#2
Jeg har jo været med til de tidligere rally, været arrangør på det i Nyborg sammen med John og vil SÅ gerne med. Men jeg arbejder stadig på at finde en kollega der vil tage min opgave i Norge.

Til alle jer andre. Deltag, det er super fedt...
Svar
#3
Ja ure skal ses med hænderne og evt på armen ikke bare på billeder....

Og jeg kan da garantere, at der som minimum er 70 smukke Vintage Omegaer i originale æsker som må ses, røres, prøves, for dem kommer jeg selv med. 3 m bord med Vintage Omegaer?

Og hvor kan man ellers se vintage ure i det omfang, som det traditionelt er på de store urmøder?
Svar
#4
Du har helt ret Claus, og derfor har jeg nu også tilmeldt mig. Jeg skal også nok medbringe en flok IWC ure fra samlingen.
JK
Svar
#5
(10-03-2020, 12:00 PM)jk Skrev: Du har helt ret Claus, og derfor har jeg nu også tilmeldt mig.
JK

Den er modtaget !!  Icon_Up Icon_party
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#6
Så faldt tingene i hak og jeg er på .-)
Svar
#7
Er på ferie med familien den uge, så jeg går desværre glip af det vildt flotte program, I har stablet på benene.
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#8
Skip familien. Kom frisk!


Du tør ikke....


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • Larsb, maltebrask
Svar
#9
Kom nu Mulle, spis skovsneglen :-)
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#10
Jeg er "sat" til at blive morfar for første gang, d 7/6, så jeg tør ikke melde mig til rally´et..... Desværre!
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)