Ur-Rally 2020 - skulle du ikke melde dig til?
#21
Mine sommerplaner er nu faldet på plads, Så jeg regner med at tilmelde mig i dag. Icon_cool
Og hverken Corona eller Carlsberg vil kunne holde mig tilbage Icon_e_biggrin1 Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, KimT, Larsb, pbr
Svar
#22
(13-03-2020, 11:01 AM)Stensbjerg Skrev: Mine sommerplaner er nu faldet på plads, Så jeg regner med at tilmelde mig i dag. Icon_cool
Og hverken Corona eller Carlsberg vil kunne holde mig tilbage Icon_e_biggrin1 Icon_blink


Sådan!

Glæder mig til at se dig igen. Der er jo gået lidt tid siden sidst :-)

Claus


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • Larsb
Svar
#23
Det kan man rolig sige Claus
Alt for længe siden.

Glæder mig til vi ses men det bliver også
Hårdt når jeg skal se på dine JLCer og mindes om at jeg ikke ejer et.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#24
Tilmeldt og min mobilpay har betalt Icon_cool
Så er det bare at tælle ned til party time. Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#25
Coronavirus update !!

En del har spurgt ind til, om man får sit deltagergebyr tilbagebetalt, hvis arrangementet skulle gå hen og blive aflyst som følge af COVID-19 epedemien.

Arrangementsgruppens holdning er, at der er længe til Juni, men at vi moniterer situationen og vil træffe en beslutning inden fristen udløber for at vi kan aflyse uden at dette påfører arrangementet udgifter.

Hvis vi således aflyser uden udgifter, vil alle naturligvis få refunderet det indbetalte.

Håber det besvarer folks spørgsmål og/eller bekymringer Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#26
Efter over 12 år her på siden (og flere år før det) springer jeg ud i min GTG debut.

Har mødtes og handlet, skrevet etc med flere herinde og en masse andre tosser i det danske urmiljø gennem årene.

Men dette glæder jeg mig enormt til.

Vi ses

Mvh Frederik
Svar
#27
Yes! Sådan skal det lyde. Det glæder mig :-)

Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)