Redbar Copenhagen igen
#11
Har været i "kontakt" med en gut omkring at deltage
da jeg er stor tilhænger af low key konceptet, som vi bla. Talte om Claus.

Men den måde at veje/behandle mennesker på og at være så useriøs i sin handling,
Når man netop oplyser hvor seriøs man mener man er,
er garant for at jeg aldrig skal deltage i deres/hans arrangement.

Fede ure by the Way. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#12
Det lyder sgu underligt. 

Dem jeg kender er meget imødekommende og jeg oplever generelt ikke nogen problemer.  

Når man har med mennesker at gøre er det umuligt at være enige med alle. 

Men der er ure med fra begge ender af det økonomiske marked. 

Både Seiko, Casio, Tudor, AP og FP Journe
Mvh Kim 
[-]
  • Larsb, maltebrask
Svar
#13
Jeg havde samme oplevelse da jeg skrev til dem på instagram. Skulle afl. mit telefonnummer, så de kunne ringe mig op.

Jeg undlod og tænkte det var lidt i overkanten sådan at skulle have følelsen af, at skulle igennem en samtale for at blive "godkendt" til et arrangement. Så jeg droppede dem.

Men synes det er super fedt at folk mødes og hvis andre har et godt selskab med "redbar" et det super fint med mig. Og kigger da på billederne når dem som har deltaget smider dem op :-)
Svar
#14
Jeg blev også ringet op og blev spurgt om en masse det fandt jeg en smule overkill,
Men fair nok vi har alle vores eget level af frygt for at overfald eller lignende skal ske.

Men når man så i samme samtale lyver over for mig,
Så ender den for mig der.

Men syntes som dig Torben at det er super
at conceptet giver hygge til så mange mennesker. Icon_party

Ikke mere hack af tråden herfra. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#15
Jeg kan da oplyse om at man godt kan hygge og lave sit eget GTG helt udenom Red Bar Copenhagen, hvis man ikke lige er til den form. 

Jeg kendte fint ham, der fik mig med til det første RBCPH GTG så jeg havde ikke noget problem med at oplyse tlf/mail info. 

Jeg mødes et par gang om året med 2 eller 3 andre urnørder til frokost og kolde bajere i København. Helt uformelt, mega hyggeligt og helt nede på jorden. 

Faktisk kendte jeg ingen af dem første gang vi mødtes. 



Måske skulle vi snart lave et lille hygge GTG herinde. 

3-4 personer kan være helt perfekt.

Skriv evnt en pb hvis det har interesse  Icon_rygklap
Mvh Kim 
[-]
  • maltebrask
Svar
#16
Har været med til masser af den type low key GTG du nævner
Med få personer forrige gang var vi en lidt større flok,
Og hver gang er det er super hyggeligt så helt enig. Icon_cool

Jeg mener så også at frygten for at blev bestjålet hos nogen,
Som min. Er en anelse overdrevet.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#17
Hej Jacob,

Jeg er da ked af din dårlige oplevelse. Den svarer ikke til min egen må jeg så sige.

At folkene bag bruger lidt kræfter på dels at se deltagerne an og dels at tænke på sikkerheden har jeg det egentlig fint med. Kombinationen af en del mennesker, der som udgangpunkt ikke kender hinanden og mængden af ure kunne godt være en fristelse for udefrakommende. Jeg ville virkelig overveje overhovedet at tage min dyrere hardware med, hvis ikke der blev taget hånd om disse ting.

Den positive ting for mig, der klart opvejer ‘adgangskontrollen’ er bredden af ure der er med. Det er så fedt at man kan få åbnet øjnene for stort og småt - samtidigt med at man kan mærke deltagernes begejstring for lige præcis deres variant af vores fælles urfetish.

Jeg ville da være superglad hvis du gav det en chance til. Jeg er sikker på, at du ville nyde det.

Claus


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • maltebrask
Svar
#18
Hej Claus.

Jeg syntes det er helt fint at man tager tiltag mod/med dem som deltager i disse arrangementer
Så deltagerne evt. Kan føle sig sikre når de medbringer deres hardware til disse GTG.

Men det kan altså udføres langt mere seriøst end det jeg oplevede,
F.eks. Ved at lade personen som er "godkendt" stå inde for den person som han/hun har nævnt
Som en mulig ny deltager, så kunne godkendelse jo starte med en indledende snak mellem dem.

Ham som ringede til mig kendte ikke til urdebatten og hele set uppet omkring samtalen/henvendelsen
Var generel useriøs f.eks. afbrød han pludselig vores samtale på følgende vis citat: Hov nu kan jeg høre jeg får gæster, jeg ringer til dig igen i morgen, citat slut.

Og siden har jeg intet hørt og det kalder han at være seriøs, alle kan få uventet besøg det er fair nok, men at man lyver direkte over for mig har jeg det særdeles stramt med, ikke mindst se i lyset af at det kraftig understreges igen og igen hvor seriøse man er omkring RBC.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, maltebrask
Svar
#19
Jeg var inviteret til en af de første arrangementer i maj sidste år efter jeg blev kontaktet gennem instagram...

Endnu har jeg ikke deltaget og det der holder mig tilbage er nok at jeg synes det er for "stort"...

Personligt så behøver jeg ikke at møde nye mennesker hver måned - jeg vil hellere kende de folk jeg omgåes med godt!  Icon_blink

Men hatten af for dem der prøver at køre et nyt world wide projekt op  Icon_Up

Om jeg en dag dukker op er ikke til at vide!  Icon_Up
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • cfnissen, Stensbjerg
Svar
#20
(10-03-2020, 07:58 AM)Stensbjerg Skrev: Hej Claus.

Jeg syntes det er helt fint at man tager tiltag mod/med dem som deltager i disse arrangementer
Så deltagerne evt. Kan føle sig sikre når de medbringer deres hardware til disse GTG.

Men det kan altså udføres langt mere seriøst end det jeg oplevede,
F.eks. Ved at lade personen som er "godkendt" stå inde for den person som han/hun har nævnt
Som en mulig ny deltager, så kunne godkendelse jo starte med en indledende snak mellem dem.

Ham som ringede til mig kendte ikke til urdebatten og hele set uppet omkring samtalen/henvendelsen
Var generel useriøs f.eks. afbrød han pludselig vores samtale på følgende vis citat: Hov nu kan jeg høre jeg får gæster, jeg ringer til dig igen i morgen, citat slut.

Og siden har jeg intet hørt og det kalder han at være seriøs, alle kan få uventet besøg det er fair nok, men at man lyver direkte over for mig har jeg det særdeles stramt med, ikke mindst se i lyset af at det kraftig understreges igen og igen hvor seriøse man er omkring RBC.


OK. Tak for de ekstra detaljer.

Claus


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • Stensbjerg
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)