Ur-Rally 2020 - AFLYST
Som nævnt andetsteds, så håber jeg virkelig at samfundet er klar i tid til GTG’et nu jeg endelig har fundet plads i kalenderen.
[-]
  • cfnissen, maltebrask, pbr
Svar
Hvordan er det med tilmelding.
Kan man vente med det endtil der er sat en ny dato ?
[-]
  • Kurt B
Svar
Der er ikke sat en ny dato - men vi påregner snarest med at komme med en udmelding. Forhåbentlig i løbet af få dage.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, maltebrask
Svar
Ny dato!! 

Så kan det sq være at i ikke slipper for mig alligevel!!  Icon_sign
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • cfnissen, maltebrask, pbr
Svar
Intet er så skidt skulle det ske at det ikke er godt for noget ven. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
Det giver også mig en chance mere.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Gal, jeg håber at kunne deltage!

-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Ur-Rally 2020 update

Som mange af jer nok havde forventet, så har vi i arrangementsgruppen været nødt til at overveje, om vi skulle satse på at fastholde arrangementet den planlagte dato, 6. juni, og håbe at der til den tid vil være tilstrækkeligt med styr på COVID-19 situationen til, at den slags begivenheder kan gennemføres, eller om vi skulle udskyde datoen.

Det har for os aldrig været en option at aflyse !

Beslutningen blev dog mere eller mindre taget for os, da én af vore foredragsholdere uventet fik forfald den 6. juni.

For dels at sikre arrangementets gennemførelse og at sikre at det kan afholdes med det fastsatte program, har vi besluttet at udskyde det til afholdelse den 7. november i stedet. Alt andet er uændret.

Vi håber, at alle har forståelse for baggrunden for dette og at alle de, der havde planlagt at deltage den 6. juni, fortsat har lyst og mulighed for at deltage den 7. november i stedet for.

Dog vil vi gerne give alle mulighed for at vælge mellem at fastholde deres tilmelding og lade evt. allerede indbetalt deltagergebyr forblive hos arrangementsgruppen, eller at få dette refunderet. Dette får man naturligvis hvis man ikke har mulighed for at deltage den 7. november.

Hvis man fastholder sin tilmelding og ikke ønsker deltagergebyret tilbagebetalt indtil den nye tilmeldingsfrists udløb, skal man ikke foretage sig noget - i alle andre tilfælde skal man blot skrive til arrangementsgruppen på den samme mailadresse som man tilmeldte sig:

peter@beckrasmussen.dk

Fristen for tilmelding forlænges i stedet til den 1. oktober i håb om at endnu flere har både lyst og mulighed for at deltage.

I skrivende stund er vi 30 tilmeldte deltagere. Vi håber at møde jer alle til et fantastisk arrangement den 7. november !!

Venlig hilsen
Arrangementsgruppen, Ur-Rally 2020
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Surt....

Den 7. november skal jeg til en koncert der pga. Corona blev rykket fra april....  Icon_head

Så slipper i sq alligevel!
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Arhh, for pokker ......... desværre er der jo nok en hel del arrangementer, der "klumper sig sammen" den sidste halvdel af året af samme årsag  Icon_cry
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)