Nyt dress-ur
#1
Hej venner,

Jeg har i lang tid drømt om et A. Lange & Söhne ur, de laver efter min mening nogle af de allerfedeste dress-ure. 

I stedet for at spare op i årevis besluttede jeg for noget tid siden at sælge lidt ud af mine ure for at finansiere anskaffelsen af et ALS. Dette også i erkendelse af at jeg, med en samling på 12 ure, ikke brugte alle lige meget. Jeg har således solgt 4 ure (JLC master calender, JLC master control date, JLC extreme world chrono og IWC big pilot) og efter købet af et ALS er min samling så reduceret til 9 ure.

Inden jeg slog til var jeg et smut forbi Vacheron Constantin og Patek Philippe´s dress-ure, for lige at sikre at det nu også var ALS jeg ville ha. Både VC og PP laver nogle umådeligt lækre ure, men det var stadig ALS der talte mest til mig.

Valget faldt på et saxonia automatic, et ur jeg er sikker på jeg bliver glad for.

Jeg spammer jer lige med lidt billeder:

İmage

İmage

İmage

İmage
Mvh
Morten
Svar
#2
RIGTIG flot ur. Tillykke!
Svar
#3
Stort TILLYKKE!!! Icon_flag Fantastisk flot ur Icon_smil
Svar
#4
Smukt  Icon_not Icon_not Icon_not
Mvh Kim 
Svar
#5
Det er nogle seriøse fravalg du har foretaget dig, men når man ser resultatet forstår jeg godt dit valg. Stort tillykke med ALS.  Icon_flag
Svar
#6
Tillykke med et über fedt dress ur Icon_flag

Kan det passe at det er et ref. 380.033?
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#7
Icon_flag Icon_flag Icon_flag tillykke med et fedt ur Icon_party
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#8
(19-01-2020, 03:56 PM)KOP Skrev: Det er nogle seriøse fravalg du har foretaget dig, men når man ser resultatet forstår jeg godt dit valg. Stort tillykke med ALS.  Icon_flag

Det krævede også lidt overvejelser, men jeg syntes jeg fik brugt de solgte ure for lidt. Og dels erstatter ALS de to dress-ure (master control og master calender) og jeg har, udover de solgte extreme world chrono og big pilot et par andre ret store ure så der er jeg også dækket ind.

(19-01-2020, 04:00 PM)BadHamster Skrev: Tillykke med et über fedt dress ur  Icon_flag

Kan det passe at det er et ref. 380.033?

Tæt på, det er ref 380.027 (hvidguld)
Mvh
Morten
Svar
#9
Stort tillykke med det! Det er et rigtig flot ur med en helt forrygende kvalitet, så i valget mellem det og tilsvarende modeller hos PP og VC, ville jeg sandsynligvis vælge det samme som dig.
Jeg troede i første omgang, at det var en udgave i gult guld, men det var bare lyset, der snød ;-)



Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
Svar
#10
Ahh ja okay det var også lyset der snød mig mht. guld-farven Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)