Incoming / xxx af 200 / SBGA391
Kære Forum

Så landede min sprit nye Diver, SBGA391. Købt af en gut der hentede den på Philippinerne. S.E.A. Limit 200Det er skivens farve og tekstur/mønster der er speciel for denne udgave. Gangreserve indikator er også speciel farvet og opdelt i 3 døgn. Kan se flere kalder uret The Peacock Diver

Håber I kan lide det

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Fedt ur. Stort tillykke  Icon_Up
Mvh Kim 

Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser
Svar
(13-01-2020, 07:58 PM)Avantismo Skrev: Fedt ur. Stort tillykke  Icon_Up

Mange tak

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
İmage
og tillykke med det!
[-]
  • jvi1
Svar
Den er møgfed Icon_diver Icon_hjerte Det er også min yndlings version af det ur Icon_+1 Stort tillykke med det Icon_flag
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • jvi1
Svar
Tillykke med din nye deskdiver  Icon_hjerte
[-]
  • jvi1
Svar
Fantastisk ur Icon_smil Icon_smil Tillykke med den Icon_flag
[-]
  • jvi1
Svar
(13-01-2020, 09:01 PM)BadHamster Skrev: Den er møgfed Icon_diver Icon_hjerte Det er også min yndlings version af det ur Icon_+1 Stort tillykke med det Icon_flag

Mange tak. Den skive gør sig så godt i dagslys, og særligt i solen. Fanger den smule der pt er :-)
Uret er stort, men føles ikke kæmpe. Lynetten er ikke stor, så skiven er meget synlig og super let at aflæse. Lænken er fin, men clasp er kæmpe, og kunne bruge lidt Rolex lænke/lås/udvidelse finish. Sidste del er der jo skrevet uendeligt meget om på nettet. Resten er i top :-)

Sent from my iPad using Tapatalk

(13-01-2020, 10:27 PM)KOP Skrev: Tillykke med din nye deskdiver  Icon_hjerte

Mange tak. Yes, ren deskdiver ;-) , jeg tager aldrig som aldrig mine ure i havet. Ej heller SeaDweller.

(14-01-2020, 11:42 AM)Frankur Skrev: Fantastisk ur Icon_smil Icon_smil Tillykke med den Icon_flag

1.000 tak

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)