Dagens impulskøb :-)
Jeg tænkte at jeg hellere lige måtte forbi den lokale Seiko forhandler i dag - og sørme om de ikke havde et udvalg af de nye Seiko 5’ere med 40% rabat Første gang jeg har set dem live, men de er faktisk rigtig friske og jeg faldt for den grønne model. Rigtig flot grøn sunburst skive, og lidt retro cool tekst

Bedre billeder kommer med tiden
İmage
İmage
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Fedt ur.  Icon_Up

Jeg kom også til at købe et ur i dag  Icon_blink

Mere info kommer når handlen er endeligt gennemført (om ca 14 dage)
Mvh Kim 

Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser
Svar
De er superflotte - godt valg og tillykke!

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • BadHamster
Svar
Flot ur, men jeg kan simpelthen ikke fatte, at Seiko ikke har givet det en skrue-krone - i den type ur, er det en deal-breaker for mig og af den grund kommer jeg ikke til at købe et.
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • BadHamster
Svar
Stort tillykke med uret og den flotte grønne skive
Hvilken urhandler købte du denne deal hos?

Sent from my iPad using Tapatalk
[-]
  • BadHamster
Svar
Mange tak til jer alle

Tak Kim, og jeg glæder mig til at se hvad du får ind af nyt

Jeg er helt med på hvad du siger Peter - min første tanke var også at det var en yderst underlig beslutning fra Seiko’s side ikke at montere skruekrone i urene når de har gået efter et SKX design sprog. Men da jeg så dem i butikken var det et dejligt frisk pust med mange forskellige varianter og som udgangspunkt meget flot finish på skive og kasse (især ift. prisen). Opgradering af værket ift SKX syntes jeg også er et stort plus.
Lænken er til gengæld noget værre rasle-værk

Jeg skulle give 1300 kr. for uret - så overordnet set syntes jeg at jeg har fået super meget ur for pengene Uret er købt ved Jonsen i Middelfart.
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • pbr
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)