Klarlund EXPO 2019
#1
I aften skal jeg en tur til Klarlunds tilbagevendende udstilling på Børsen og kigge lidt på lækre ure. Kommer der andre herfra i aften? De holder som bekendt flere arrangementer henover weekenden og jeg tænkte - som nærmest traditionen tro - at vi skal have en tråd med billeder, indtryk m.v. Jeg har ikke som sådan noget specielt jeg skal se, men det er altid spændende at se hvad de forskellige fabrikanter har at byde på og samtidig møde en masse gamle og nye bekendtskaber. Så jeg glæder mig  Icon_smil

"to be continued" 

İmage
Svar
#2
Jeg kommer i aften og glæder mig til at se en masse lækre ure og møde spændende mennesker.
Mvh Kim 
[-]
  • base924, cfnissen
Svar
#3
Hej Kim! Ja, jeg kommer også derind i aften. Jeg har ikke været med før, så jeg ser frem til at opleve stemningen, se på urene og snakke lidt med gamle og nye bekendtskaber. Jeg frygter, at tiden kommer til at gå alt for stærkt!

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#4
Vi ses om ikke så længe, Kim.

Lige nu i ‘hvad skal jeg tage på i aften’-fasen


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • base924
Svar
#5
Det gik lidt for stærkt med de der drinks  Icon_drinks
Svar
#6
Vi ses

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen
Svar
#7
Kommer forbi i morgen.
[-]
  • cfnissen
Svar
#8
Som sædvanlig havde jeg alt for travlt med at kigge på ure og snakke med folk til at få taget nogle billeder. Men der var alt for mange jeg ikke havde set i lang tid, så til de af jer jeg fik snakket med - tak. Og til dem jeg missede - undskyld.

Mht. urene, så kan jeg godt mærke at min ur-interesse er mindre for tiden. Der var ikke rigtig noget der fangede min interesse specielt meget. Der var selvfølgelig mange fine ting, men på den realistiske side var der kun to som jeg gerne ville have med hjem. Nomos Weltzeit med blå skive og Omega Seamaster med keramisk kasse. Begge er ure jeg har set og prøvet flere gange tidligere, men som jeg er vild med.

Jeg har ikke noget billede af Weltzeit på min arm, men jeg har et billede af det omtalte Omega fra et tidligere arrangement.

İmage




Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, KlausM, Larsb
Svar
#9
Jeg skal der ind her søndag formiddag, det plejer at være hyggeligt og jeg plejer også at glemme at tage billeder (lyset plejer alligevel også at være dårlig til billeder).

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#10
(17-11-2019, 10:06 AM)KimT Skrev: Mht. urene, så kan jeg godt mærke at min ur-interesse er mindre for tiden. Der var ikke rigtig noget der fangede min interesse specielt meget. Der var selvfølgelig mange fine ting, men på den realistiske side var der kun to som jeg gerne ville have med hjem. Nomos Weltzeit med blå skive og Omega Seamaster med keramisk kasse. Begge er ure jeg har set og prøvet flere gange tidligere, men som jeg er vild med.

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk

Godt at se dig igen i går, Kim.

Sjovt, jeg havde det lidt på samme måde i går. Kun én ting satte sig fast - den nyeste Vacheron Overseas med sort skive. Flot, flot ur - og et dejligt alternativ til overeksponerede Nautilus og Rolex modeller. Så cool med den ultra nemme måde at skifte remme på, og flot at der både medfølger gummi og læderrem, udover lænken på billedet.

İmage

Claus



Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • KlausM, Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)