Klarlund EXPO 2019
Det var mit første Expo

Mange mennesker og indtryk.

İmage
Mvh Kim 

RedBarCopenhagen member
Svar
Glashütte Original manglede i år, men så var der dog Nomos fra glashütte.

Der var et ur jeg bed mærke i, speedmaster jubilæums udgaven.
İmage

Eller faktisk er det ikke uret der ramte noget, men lænken. Den er virkelig lækker og jeg håber den sælges for sig selv.
İmage
İmage

Ellers synes jeg generelt at det var mest interessant hvor der var folk fra mærket der stod, BLA. Nomos var spændende at snakke med.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
(17-11-2019, 11:14 AM)cfnissen Skrev: Godt at se dig igen i går, Kim.

Sjovt, jeg havde det lidt på samme måde i går. Kun én ting satte sig fast - den nyeste Vacheron Overseas med sort skive. Flot, flot ur - og et dejligt alternativ til overeksponerede Nautilus og Rolex modeller. Så cool med den ultra nemme måde at skifte remme på, og flot at der både medfølger gummi og læderrem, udover lænken på billedet.

İmage

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

Den prøvede jeg også og den rare dame viste mig, at man kan mikrojustere lænken ved blot at hive i den på bagsiden/ved låsen (det vidste jeg ikke). Så kan den give sig et par millimeter på hver side. Det er genialt og det er også genialt, at der følger alle slags remme/lænke med OG at det er så hurtigt/nemt at skifte mellem dem. Det er et fantastisk ur!
Svar
Jeg havde det lidt blandet med at være der i år..... Selvfølgelig var der nogle virkelig lækre ure, dog var de fleste i en prisklasse, som ligger et godt stykke fra hvad jeg vil ofre på et ur. Jeg manglede IWC, og så undrede jeg mig over, at Klarlund slet ikke havde medbragt et Skydweller????
Langt det mest positive, for mig, var Nomos!
[-]
  • cfnissen
Svar
Det var 5. gang jeg var der. Sidste år var jeg der ikke. Det er lidt småt, men der er rigtig mange mennesker.
Jeg nyder lige så meget at tage til Illums Bucherer butik. Der er det nemt at se mange ure og andre designs end det sædvanlige. Især nogle af Bucherer egne ure. Derudover er der også mærker som Klarlund ikke fører.
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)