Erika strap - 20 eller 22mm til Explorer II (som er 21mm)
#1
Jeg søger erfaringer med Erika straps - er det bedst, at den er 1mm for lille eller 1mm for stor? Det er til min Explorer II og så vidt jeg kan se, så kan man ikke få dem i 21mm.
Svar
#2
Ville gå efter 21mm. Har vist i øvrigt et par liggende som jeg ikke bruger, hvis du (eller nogen) vil have dem...
Svar
#3
Jeg havde en 20mm på mit Explorer 2.

Spiller max

İmage
Mvh Kim 
Svar
#4
@Keldw: Det var super pænt af dig - hvilke farver har du? :-). Er det fra Erika?

@Avantismo: Tak, men jeg tror at der er 20mm mellem hornene på 16570 og 21mm på 216570. Så derfor har den passet perfekt på dit
Svar
#5
Hvis du vil have vintage grøn med gul fås den i 21mm
https://erikasoriginals.com/mn-straps/vintage.php

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#6
Jeg har et par stykker, de er mere komfortable end NATO straps, men jeg er lidt skuffet alligevel. De er ikke nemme at “tage på” forstået sådan at det er svært at ramme i “slidsen” , når man så rammer er remmen typisk blevet et par mm. længere. Det kan man selvfølgelig tage højde for ved at stramme den lidt mere. Men når den er monteret ser det fedt ud. Til 216570 ville jeg vælge orange m. hvid stribe i 22 mm. Det ser altid lidt kikset ud hvis remmen ikke fylder lugs ud synes jeg. Glæder mig til lidt billeder, om ikke andet så for inspiration..
Ellers er standard lænken da super lækker. En af de lækreste på markedet i mine øjne.....
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#7
Jeg har også et par stykker - det kan godt virke lidt vanskeligt at få dem hægtet på håndleddet, men når man først har fundet "tricket", så går det fint synes jeg.

De er vildt komfortable og ser imho fantastiske ud - de giver uret et helt andet udtryk end en NATO rem, der godt kan se voldsom ud når remmen er foldet ind i spændet.

Denne her er jeg mest glad for - den hedder "SWICK":

İmage


Denne her giver også et super "pift" til et billigt Citizen dykkerur (vildt meget ur for pengene iøvrigt):

İmage


Her en vintage 21mm monteret på et 20mm CWC SBS (som jeg ikke har længere):

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#8
Nå, kan kun finde én herhjemme, så den anden må ligge på kontoret. Den er så magen til, bare med rød stribe.

Avantismo var hurtigste på aftrækkeren, og har dermed førstevælger fordelen :-)
İmageİmage



Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
#9
Det er Hr. Onkels tråd så han har hjemmebane fordel. 

Det synes jeg er mest fair.
Mvh Kim 
Svar
#10
Tag den endelig - jeg er mest til den grå med orange stribe, men tusind tak til jer begge!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)