Casio G-Schock GW-M5610
#1
Jeg har haft dette radiostyrede G-Schock i en del år nu - det har aldrig været på håndleddet længere end 5-10 minutter et par gange, idet jeg absolut ikke er til den stive plastik-rem, selvom den egentlig ikke er ukomfortabel. Men det har bare altid lignet et billigt legetøjsur i mine øjne - især på mit 20cm håndled !!

Altså har det levet sit liv i min urkasse, hvor det har tjent trofast og fejlfrit som "master clock" som jeg har stillet mine andre ure efter. Det er solar drevet og bliver stillet ved radiosignal fra et atomur et sted i Tyskland hver nat omkr. kl. 02.00, så det går altid og er altid præcist !!

Men så fik jeg en dag øje på et sæt, hvor man kan montere et par holdere, som man kan stikke en NATO rem igennem i stedet for den billigt udseende plastikrem. Der fulgte endog en sort pvd ZULU rem med og sættet kostede under 200kr. (jeg kan simpelthen ikke huske, hvor jeg fandt det).

Det blev bestilt og jeg glemte derefter alt om det - men i dag fik jeg en besked om, at der lå en pakke til mig og det viste sig så at være den.

Jeg skal indrømme, at jeg var lidt skeptisk, men hvad Søren - jeg gik jo alligevel ikke med uret, så hvad ville der ske !! Rem-holdere blev monteret med de medfølgende springbars og derefter remmen. Og jeg skal ærligt indrømme, at det har forvandlet uret til noget man måske rent faktisk vil gå med en gang imellem !! 

Døm selv  Icon_e_biggrin1

Før: 
İmage


Efter:
İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage


Jeg føler næsten, at jeg har fået et nyt ur !!!  Icon_Up Icon_flag
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Madeno1
Svar
#2
Jeg er fan :-)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)