OK - nu er jeg nået til næste niveau...
#1
Jeg må tørt konstatere, at jeg er nået næste niveau af samlersyge....

Fik købt en tidssvarende æske til mit JLC Polaris....fordi jeg synes den manglede og fordi den er smuk

İmage

İmageİmage

Feinschmeckere vil straks se at det jo IKKE er den helt rigtige æske, da det er en LeCoultre æske, og ikke en Jaeger-LeCoultre æske.

Den helt rigtige har jeg endnu til gode at se til salg - og en anden sjov ting ved denne er, at servicebogen har adressen på LeCoultre på Fifth Avenue i mit elskede New York. Så jeg er happy.

Og tak til Morten (mojihe67) for hjælpen!

Er der andre med samme sygdomstilstand som mig?

Claus


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Svar
#2
Jeg har været der tidligere, men er det ikke rigtig længere da min interesse ikke er på helt samme niveau for tiden. Men ikke desto mindre værdsætter jeg altid når folk går all på ur-tosseriet :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
#3
Tillykke med boksen. Jeg kan i høj grad finde på at anskaffe relevant tilbehør til mine ure. Det er vel en del af at være samler?
JK
[-]
  • cfnissen
Svar
#4
Ja! Jeg kan pludselig (eller endelig?) se pointen. Det er lidt fedt at have den æske - selvom det ikke er 100% korrekt.


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • Miwes
Svar
#5
Tillykke med boksen/æsken og jeg er helt med dig :-). Jeg har både købt manglende bokse og manualer til mine ure (og den ene gang også med hjælp fra Morten!). Dengang jeg havde mit JLC Master Compressor købte jeg endda en anden boks, fordi den der fulgte med ikke var den helt rigtige :-). Uret er solgt, så nu har jeg så en boks i overskud :-).
[-]
  • cfnissen
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)