Lange & Söhne vil overraske os på torsdag med nyt ur!
#1
https://www.youtube.com/watch?v=TB2Yh--kQkM

Lyder spændende hvad Lange & Söhne har tænkt sig at præsentere på 25-års dagen på torsdag, d. 24 oktober.

Rygterne på nettet har længe svirret om at Lange pønser på en sports model i stål - til at tage kampen op mod Nautilus, RO, Overseas, og deslige.

Anthony de Hass, Director of Product Development hos Lange gør ihvertfald ikke meget for at mane disse rygter til jorden, men siger i videon om det nye ur:

- er ikke et kompliceret ur
- er et sporty & elegant ur
- der er benyttet andet materiale en hvad Lange plejer at bruge

Bliver spændende at se hvad de disker op med..... Icon_Up
Svar
#2
Lyder rigtig spændende Icon_cool
Der har jo været lidt "snak på vandrørene" tidligere på året. Icon_Up
https://theversatilegent.com/a-lange-and...rts-watch/
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#3
En "Sports-Lange" i stål .......... meget interessant !! Men sikkert også i en prisklasse, hvor det skal konkurrere med rigtig mange etablerede sports- og dykkerure !
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#4
Rygterne svirrer, at prisen jo nok kommer at ligge i et prisleje lignende VC Overseas, RO, etc - så altså nok omkring de 175-200K (omkring de 30.000 dollars).

Men lad os se hvor det lander - uanset hvad, skulle det ende med lanceringen af et sports-ur i stål, så er det bestemt en interessant retning for Lange Icon_smil
[-]
  • pbr
Svar
#5
Wink 
Så er det jo næsten i samme prisklasse som et Rolex Batman ;-)
[-]
  • ultoman
Svar
#6
Når det kommer til ALS hører jeg indtil videre til dem, der må glæde mig over, at de findes ude i verden og så sende lange beundrende blikke, når jeg en sjælden gang møder et på min vej. Så det er selvfølgelig spændende, når de lancerer nyt.
Synes måske, at der er “sportsure” nok og når (hvis!?) ALS laver et udfylder de efter min mening mere et hul i deres repetoire,  end at de understreger deres fine position. Vandtæt til 300 meter: Bah! Automatisk: Bah! De fleste sidder alligevel foran en skærm hele dagen og har vel en stille stund til at trække uret op.. Skulle være en ret stor fornøjelse med et ALS
Og hvis man dykker med et ur til 180.000 så... så. Ahmen det gør man altså ikke...!
Nå, vi slukker lige for den sure her.
Selvfølgelig bliver det noget godt det, de disker op med. Glæder mig spændt  Icon_drunken  Icon_smil
[-]
  • cfnissen
Svar
#7
(18-10-2019, 08:11 PM)onkeldunkel Skrev: Så er det jo næsten i samme prisklasse som et Rolex Batman ;-)

Icon_e_biggrin1  Men i forhold til et Batman, så skal man - formodenligt - ikke stå på venteliste i årevis til et Lange  Icon_cool
Svar
#8
Så har Lange lagt en teaser ud på deres Instagram

Kunne virke til at være en stål-udgave på vej:

https://www.instagram.com/p/B34SReHI9Ur/

İmage
[-]
  • cfnissen, KimT
Svar
#9
Helium ventil eller krone?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#10
Tænker det måske også kunne være et billede af ALS Logo på foldespænde, evt et som sidder på en lænke  Icon_blink
[-]
  • onkeldunkel
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)