Lange & Söhne vil overraske os på torsdag med nyt ur!
#31
Stop - det ender med jeg bliver nødt til at sælge en bil eller en nyre :-). Nu synes jeg snart det er mega fedt :-)
Svar
#32
Selve uret er super flot - men lænken er slet ikke mig... På en flot læderrem sååå er vi der nok Icon_hjerte Heldigvis er det langt udenfor min lønramme Icon_violin
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#33
Meget flot ur men ligefrem at kalde det sportsur er lidt overdrevent. Et all round dress ur ville jeg måske kalde det hvis det skulle kaldes noget. Mangler en dykker lynette eller en chronograph synes jeg for at kalde det et sportsur.

Jeg forstår fosset fra Lange selv, men at komme med 1 model og ikke en kollektion på måske 4 - 8 stykker gør det lidt tamt. Men uuh ha. Meget fint ur. Helt bestemt.
Svar
#34
er ikke 100% overbevist - men heller ikke afvisende (ikke at jeg har knasterne)

pros:
Symmetrisk skive med matchet baggrundsfarve på dials - kæmpe plus herfra
knapper til justering af dato og dag - super feature
lænken ser meget behagelig ud og smart at den kan justeres

cons:
syntes det er en fimset krone, ser ud som om den burde blive trykke et nøk ind
visuelt ser lænken bred ud
på det ene billede ser det ud som om at hornene ikke er en del af midcase er det synsbedrag?
Svar
#35
Looks okay,but need to see it IRL to judge it.I think they have done a good job
in giving it the Lange identity.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#36
(24-10-2019, 08:19 PM)onkeldunkel Skrev: Stop - det ender med jeg bliver nødt til at sælge en bil eller en nyre :-). Nu synes jeg snart det er mega fedt :-)

Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Icon_Up 

Nu ved jeg ikke hvad kurs en nyre står i Icon_blink , men Langes nyeste familie-medlem ligger på 28.000 euro i Tyskland - hvilket vil sige en dansk listepris på over 200k dkk (hvis det overhovedet kommer til salg i DK). Så listepris-mæssigt ser det ud til at skulle lægge arm med Nautilus, eftersom både RO og Overseas begge er 'billigere'.

(24-10-2019, 08:55 PM)Stenstrup Skrev: Meget flot ur men ligefrem at kalde det sportsur er lidt overdrevent. Et all round dress ur ville jeg måske kalde det hvis det skulle kaldes noget. Mangler en dykker lynette eller en chronograph synes jeg for at kalde det et sportsur.

Jeg forstår fosset fra Lange selv, men at komme med 1 model og ikke en kollektion på måske 4 - 8 stykker gør det lidt tamt. Men uuh ha. Meget fint ur. Helt bestemt.

Jeg tænker at der vil komme flere modeller på et tidspunkt. Lange lægger op til at Odysseus er en ny 'familie', og bliver også lanceret som en ny model-serie på deres hjemmeside - på lige linie med 1815, Saxonia, Zeitwerk, Lange 1 og Richaed Lange. Så mon ikker der dukker andre skive-farver, forskellige modeller med diverse komplikationer, samt måske læder/gummi-rem op på et tidspunkt.
Svar
#37
Jf. nedenstående link, så kan man i USA sælge sin nyre for ca. 262.000 USD, så det giver jo fint luft i budgettet ;-)

https://www.seeker.com/how-much-are-your...75763.html
[-]
  • base924
Svar
#38
er det "anlæg" til kronografknapper jeg ser? eller de mest kiksede kronebeskyttere i mands minde?
og integreret DNA lager på bagkassen Icon_rul
[-]
  • longbear
Svar
#39
Jeg kan godt li' det. Syntes det passer rigtig godt ind i deres eksisterende lineup.
Selv ved aller først øjekast, så er man jo ikke i tvivl om at det er ALS.

Ville det komme på mit håndled hvis jeg stod med 28k € or manglede et ur, nej. Dette skyldes nok at jeg ser ALS ure som ure der gør sig bedst på hånden af nogle der er "lidt" ældre" end mig. Icon_e_biggrin1
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)