Incoming
Efter at have solgt lidt ud, så er der en lille ny på vej :-) Det bliver samtidig mit kun andet ur jeg har købt hos en autoriseret forhandler :-). Det første var mit Breitling Superocean Professional (som var mit første automatiske ur). Det købte jeg for snart 20 år siden hos Hvelplund. Det blev solgt for knap 10 år siden, da jeg forelskede mig i en IWC Aquatimer (3719-28), som jeg stadig har.

Nå, vi skal vel have gættekonkurrence - desværre tror jeg, at det er relativ nemt at gætte, så vi starter med en enkelt ledetråd :-). Det har GMT funktion (som jeg elsker - skønt jeg stort set aldrig bruger det :-))
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
Explorer ll

İmage
Svar
Haha - jeg sagde det jo Icon_e_biggrin1. Det er fandme godt gættet (og et godt billede) :-). Jeg glææææder mig helt vildt. Endnu et Rolex i 42mm og så stopper jeg. Kassen er tom og det eneste 42mm Rolex jeg ikke har (der er jo kun 3 :-)) er det nye Yatch-Master i hvidguld og det er alt for dyrt!
[-]
  • KOP, Larsb
Svar
Jamen tillykke med valget, jeg kan kun sige det er et dejligt ur, som er ekstremt let aflæseligt nat og dag.
Og en keeper hos mig. Kan fornemme du er på en anden rejse Icon_smil  og al respekt for det.
Hvad mig selv angår er det straks lidt sværere, kan ikke rigtig finde ud af hvad der skal ske fremadrettet, har jo 8-10 forskellige efterhånden. Og jeg er efterhånden “mættet”  Men det er altid rart at følge andres rejser Icon_smil
Svar
Mange tak - jeg vil sige, at min rejse bliver sat på en lang pause. Ingen af de ure jeg har nu skal nogen steder. Eneste mulige undtagelse er mit IWC Big Ing, som jeg får gået alt for lidt med. Det kan dog også være jeg beholder det og så nøjes med at smide en læderrem på for at få et nyt udseende. Derfor kræver nye ure, at der bliver sparet op og det kommer til at tage noget tid :-). Men jeg er helt enig - det er altid sjovt at følge andres indkøb/rejse/tanker osv. 

Explorer II er den perfekte størrelse til mig, jeg er vild med den hvide skive og GMT funktionen, så når jeg får den, så skal den heller ingen steder. Jeg synes den er et perfekt supplement til Sky Dwelleren og jeg kunne godt forestille mig, at den bliver mit foretrukne "dagligdags" ur når jeg får den (og jeg glæder mig som et lille barn :-)).
Svar
Tillykke. Det er et lidt anderledes Rolex med den hvide skive og den frække, orange viser.

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk

Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Man vender lige ryggen til i et døgn og så er der en gættekonkurrence (hvor jeg rent faktisk kunne gætte rigtigt) og så er det allerede afsløret i første svar. Jeg er personligt ikke så meget til Rolex, men denne model er altså fin og i en rigtig god størrelse, omend jeg ville vælge den med sort skive.

Stort tillykke med endnu et lækkert ur  Icon_smil
Svar
Fedt ur. I likey
Mvh Kim 

Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Mange tak. Jeg har faktisk købt den sorte model (den er til at få fat på) og så har jeg betalt for at få skiven skiftet (og jeg får lov til at beholde den sorte). Den primære årsag er, at jeg har tre sorte ure i forvejen og jeg kan godt lide at have lidt forskelligt. Så jeg starter med den hvide og så kan jeg skifte en gang i mellem (hvis jeg får lyst - jeg synes nemlig den hvide er MEGA flot og elsker at den er lidt anderledes :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KOP
Svar
Får du så også skiftet visere?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)