Sikreste betalings metode
#1
Hej allesammen.

Jeg har set mig lun på et brugt ur fra en privat sælger polen.
Men hvad er den sikreste betalings metode for betalingen ?

På forhånd tak.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#2
Den sikreste måde er at benytte Chrono24 og finde uret derinde - allerhelst hos en forhandler og ellers hos en privat, hvor der tilbydes Escrow Service (det gør Chrono24 ikke i/til alle lande). 

Hvis det ikke er muligt, så vil jeg mene Paypal er den bedste mulighed, men jeg tror stadig det kan være noget rigtig bøvl at få pengene tilbage hvis der bliver problemer. Hvor har du fundet uret henne? eBay, Amazon eller er det på Chrono24...?
Svar
#3
Jeg her fundet det på chrono24, så tror paypal bliver det jeg vælger.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#4
Ok, så er det fordi det er i Polen, at de ikke tilbyder Escrow Service. Det ville jeg ikke selv turde med mindre jeg var klar til evt. at miste pengene. Jeg ville nok se om jeg kunne finde uret hos en forhandler eller fra en privat i et land, hvor de tilbyder Escrow Service.
Svar
#5
(30-08-2019, 01:40 PM)onkeldunkel Skrev: Ok, så er det fordi det er i Polen, at de ikke tilbyder Escrow Service. Det ville jeg ikke selv turde med mindre jeg var klar til evt. at miste pengene. Jeg ville nok se om jeg kunne finde uret hos en forhandler eller fra en privat i et land, hvor de tilbyder Escrow Service.

De tilbyder escrow men nu svare sælger ikke, så det giver nok sig selv at det ikke bliver det ur ;)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)