Manglende nr i seriernr på uret
#1
Jeg har købt et Rolex Explorer II 16570 full set, dog er et af tallene på i selve serienummeret på uret slidt af. Nogen der har hørt om det før?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#2
Lyder ikke godt - nogle papirer på det?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mikkel

Rolex Submariner ref. 114060
Svar
#3
Boks papirer og købt hos hollandsk forhandler. Serienr på papir stemmer. (Kan dog som sagt ikke se det ene nr)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#4
Det er ikke usædvanligt at de ældre Rolex har slid imellem hornene fra endestykkerne.
[-]
  • pbr
Svar
#5
Jeg har en omega seamaster 300m hvor det første nummer også er slidt af på grund af lænken.

Tænk på om det giver mening at noget har slidt lige der. Det er formentlig ikke noget problem.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#6
Ligner det naturligt slid eller en som nøjsomt har kradset ét tal væk i den ene ende.

Ville være et ret skørt scam at have matchende papirer til det. Jeg ville ikke være nervøs hvis sliddet ellers passer med stand og alder.
Svar
#7
(06-08-2019, 06:49 PM)Stinger Skrev: Ligner det naturligt slid eller en som nøjsomt har kradset ét tal væk i den ene ende.

Ville være et ret skørt scam at have matchende papirer til det. Jeg ville ikke være nervøs hvis sliddet ellers passer med stand og alder.


Hej igen,

Det er naturligt slid og har fået svar fra Knud Pedersen, Rolex forhandleren i Århus, at det er ret alm.

Ellers tak for svaret


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)