Hvad kan man få et Breitling til?
#1
Hej Urtosser 

Jeg er gået hen og blevet lidt fascineret af Breitling og typen af disse “pilot” urer. 
Samtidig er det også et af de urer jeg mangler i samlingen, men er simpelthen ikke klog på området. 

Så mit spørgsmål er; 
Hvis man ikke har den helt støre mønt, hvilken model skal man så søge efter? 
Kan det overhovedet lade sig gøre med et Breitling, indenfor nogle tusinde kroner? Hvis nej, hvilket andet mærke (samme slags ur) kan man så finde frem til? 

Jeg håber på hjælp fra jer. 
Tak fra den fattige, men interesserede.
Svar
#2
Kan du komme med nogle eksempler på hvilke breitling du er interesseret i?

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#3
Hvad er dit max budget ?
Svar
#4
Jeg er fan af Breitling Chronomat.

Budget kunne være 0-4000.
Svar
#5
Det får du ikke noget Breitling til. Du skal noget højere op. Du kan godt finde et gammelt Chronomat lige under 10k, men så er standen også derefter. Gå ind på Chrono24.dk og søg på Chronomat for en idé om niveauet.
Svar
#6
Det er også det jeg har fået fornemmelse af. Jeg har selvfølgelig søgt på div. Men det kunne jo være, at der fandtes andre modeller til lavere priser.

Hvad med andre mærker? Samme slags/udseende.
Svar
#7
Hvis du gerne vil have en chronograf til under 4k ville jeg kikke på noget med quartz eller mecha quartz urværk. Du kan jo Google mecha quartz og de om der er noget du kan lide.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#8
(21-07-2019, 05:16 PM)KimT Skrev: Det får du ikke noget Breitling til. Du skal noget højere op. Du kan godt finde et gammelt Chronomat lige under 10k, men så er standen også derefter. Gå ind på Chrono24.dk og søg på Chronomat for en idé om niveauet.


Det får du ikke Breitling for.
For den moden hvis du er heldig omkring 10k, ellers fra ca 15.000kr og op vil jeg mene.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#9
Det var også min første tanke, men da jeg ikke er specielt meget inde i Breitling priser, kiggede jeg på Chrono24 og der kan du sagtens finde et gammelt Chronomat - som trådstarter spørger til - under 10k.

Der er masser, men stand, størrelse, værk, tilbehør m.v. er selvfølgelig en faktor.

Herunder lidt eksempler:

İmageİmageİmage
[-]
  • cfnissen
Svar
#10
Det er godt nok quartz, men det er et rigtig pænt Breitling ur (synes jeg): https://www.ct-watches.dk/tilbud/product...jzfB9N4hrQ
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)