MN rem til Aerospace Evo ?
#1
Inspireret af Kims vanvittigt fede Swick Erica´s Originals MN rem til hans Pam, går jeg og overvejer om mit Aerospace måske skulle have en MN rem til at supplere den ellers meget komfortable titanium lænke.

Derfor har jeg monteret denne "Vintage" Marine Nationale rem fra CWC, bare lige for at prøve konceptet af og se, om jeg overhovedet vil kunne have fornøjelse af at bære uret på andet end den originale lænke.

Holdninger, meninger, forslag til remme osv. modtages meget gerne .............. inspiration søges  Icon_smil


İmage


İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Avantismo, phrede
Svar
#2
Ikke overraskende er jeg mega stor fan.

Go for it  Icon_rygklap

Husk jeg har et Breitling rejseetui med dit navn på.
Mvh Kim 
Svar
#3
Bare rolig - jeg har bestemt ikke glemt rejseetuiet ! Igen tusind tak for det Desværre er det ikke så tit, jeg kommer på dine kanter.

Men jeg skal nok give lyd fra mig

Egentlig er jeg lidt overrasket over hvor godt denne “Vintage” MN gør sig på uret - men jeg tror faktisk at en Swick ligesom din ville være fed også selvom uret ikke har noget blåt på sig.

Jeg er generelt vild med Erika’s remme - de er både super flotte og komfortable ! Bare lidt dyre

Det vil dog ikke undre mig, hvis jeg falder for fristelsen
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#4
Efter jeg har fået Erika remmene er jeg faktisk helt holdt op med nato/zulu remme.

Har pt 5 stk og alle er pivfede imho.

Jeg er blevet meget positivt overrasket over kvaliteten og komforten.

Og ja. De er lidt dyre. Pyt
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen, pbr
Svar
#5
(29-06-2019, 10:31 PM)pbr Skrev: Bare rolig - jeg har bestemt ikke glemt rejseetuiet ! Igen tusind tak for det Desværre er det ikke så tit, jeg kommer på dine kanter.

Hvis du er på arbejde d.11 Juli og kan komme over til Jonas når vi ankommer (kender ikke den præcise tid endnu), kan jeg godt køre forbi Kim og hente det?

Mht. remmen, så synes jeg den er fed, men ville være lidt federe uden den røde stribe - laver hun det?
[-]
  • cfnissen
Svar
#6
Lige vintage udgaven laves kun med rød centerstribe.
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen
Svar
#7
Vintage udgaven er der også med gul midterstribe. Dog ikke uden stribe.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk

Jeg har to MN fra Erica's, og er meget positiv

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • cfnissen, pbr
Svar
#8
(01-07-2019, 11:36 AM)tg Skrev: Vintage udgaven er der også med gul midterstribe. Dog ikke uden stribe. 


Der er dog den forskel, at hvis man vælger gul centerstribe, så er den grønne farve mere klar grøn - såfremt man ønsker den brun/grønne farve og 23mm bredde, så er det kun med rød centerstribe.

Iøvrigt, så er "vintage" udgaven med den gule centerstribe, identisk med den der kaldes "The original" og den fås med både gul, rød, hvid og selvlysende centerstribe.
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • tg
Svar
#9
The original med hvide centerstribe

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • pbr
Svar
#10
De remme i omtaler og som i virker meget begejstret for, hvordan er de bedre end f.eks. de remme jeg selv bruger (Watchbandit) ?

En farve der ville passe godt til dit Breitling ville være en sort med grå striber eller blot grå måske med en hvid stribe.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)