MN rem til Aerospace Evo ?
#11
Det er svært at beskrive, uden at du har prøvet dem, Michael - men de er elastiske og dog så tilpas stive, at du kan bære uret ret løst, hvis du ønsker. Samtidig er remmens lukkesystem (der er fuldt justerbart) super smart og komfortabelt, når man lige har lært tricket. Man slipper også for endestykkets "loop" ved låsen.

Den grå med hvid stribe har jeg overvejet til min Aerospace, men jeg tror den bliver lidt for fersk. 

Det bliver nok enten den grønne med hvid stribe som Kim viser eller en Swick som han har vist til sit Pam. Men en sort med rød stribe er også flot ......... den har jeg dog allerede i 20mm til mine andre ure.

Den brun/grønne vintage med rød stribe er også fantastisk flot og mere blød end de andre, men tror ikke den passer helt så godt til Aerospace. Jeg havde den til mit CWC SBS hvor den er fantastisk - den fulgte dog med uret, da jeg byttede med en Hasselblad med Sweeper !  Icon_blink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Miwes
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)