Er du også begyndt at samle på gammelt hifi
#1
Jeg er blevet noget bidt af det gamle grej og har næsten opdateret på hele linjen, men mangler stadig et område der hedder kassettebåndoptager.

Har nu prøvet flere løsninger, men der er altid lige et eller andet i det gamle grej der halter, så selv om der bliver lovet guld og grønne skove, så er det altså ikke så godt som jeg søger det, men hvor pokker finder man sådan noget grej.

Findes der nogen af jer som har top grej indenfor kassettebåndoptagere, og i måske ikke bruger det, så ville jeg gerne bytte med et af mine finere ure...for en ordentlig spilledåse.

Det er lidt crazy...ved det godt, men jagten er gået ind og når jeg spørger herinde, så findes der helt sikkert nogen af jer der roder med den del af hobbyen  Icon_blink

eller bare kender et godt sted at handle sådan noget gammelt hifi-gear.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
Jeg samler jo lidt på gammelt B&O udstyr, og jeg tror, jeg har en enhed med en kassetbåndoptager i, men jeg skal lige havefundet det frem og set, om jeg husker forkert, og om den virker. Og så er spørgsmålet, om den er god nok til at opfylde dit behov. Jeg vender lige tilbage.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • Miwes
Svar
#3
Det var pænt af dig Lars Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#4
Jeg beklager, men enten har jeg husker forkert - meget sandsynligt - eller også ligger der en et genialt sted, jeg ikke lige har genfundet den.


Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • Miwes
Svar
#5
Hej

Har du prøvet sådan en ?

İmage

İmage

Som regel skal gamle båndoptagere have nye remme hvis de skal køre optimalt. Det kan være svært at finde ældre båndoptagere som kører perfekt.

Esben
Svar
#6
Ja..jeg har faktisk sådan en, men den levede ikke helt op til mine forventninger og købte derfor en Beocord 9000, som er toppen fra dengang...og den lever op til mine forventninger Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • Esni
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)