Så blev det Speedmaster tid hos mig (nu med billeder af æske, opdateret 16. maj)
#31
I USA 9.650 USD, svarende til ca. 63k DKK - med forbehold for håndtering af moms.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • pbr
Svar
#32
(18-05-2019, 12:42 PM)sweeperdk Skrev: Jeg er helt helt enig Peter. Det er så åndssvagt lækkert. Men, til trods for at jeg er i overvejelsesfasen omkring mit 216570 og om det skal videre, så synes jeg alligevel det er prissat lige lidt højere end jeg synes det bør være.


Tro mig - du kommer til at fortryde, hvis du sælger din Explorer II !!! Been there, done that ......... og nu er den udenfor min rækkevidde !  Icon_e_confused

(18-05-2019, 02:05 PM)cfnissen Skrev: I USA 9.650 USD, svarende til ca. 63k DKK - med forbehold for håndtering af moms.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk



Så omkr. 85K efter import til DK (sådan cirka)  Icon_smil
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen
Svar
#33
(18-05-2019, 03:10 PM)pbr Skrev: Tro mig - du kommer til at fortryde, hvis du sælger din Explorer II !!! Been there, done that ......... og nu er den udenfor min rækkevidde !  Icon_e_confused

Du har nok ret.... Har tænkt over det længe og er ikke afklaret endnu... Og det ryger ingen steder før jeg er HELT sikker!
[-]
  • pbr
Svar
#34
İmage

DK pris er allerede på Omegas hjemmeside - 70 “klik” - det er også fedt, men av det er mange penge
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • cfnissen, pbr
Svar
#35
(12-05-2019, 09:08 PM)Stensbjerg Skrev: Meget flottere (for mig) på dine billeder end da jeg så den første gang syntes virkelig den ser fed ud,
Især kassen med de pushere og kronen spiller max. Icon_cool

Stort tillykke med tilføjelsen til din i forvejen imponerende samling Icon_party
Som jeg dog sagtens kunne leve med uden en speedy. Icon_Up


Hej Stensbjerg,

Tak for de pæne ord!

Jeg er også meget glad for den kasse de har valgt. Den er fra ‘First Omega in Space’ (FOIS) modellen, hvlket betyder at den er 39,7mm i stedet for de vistnok 42mm på Speedmaster Pro.

Dertil kommer at kassen så også er med ‘straight lugs’ og uden ‘crown guards’, hvilket jeg synes er en flot kombination.

Kransen er i aluminium, som er med til at give uret et retro-præg.

Alt i alt ganske godt tilfreds, selvom det mildest talt ikke er en klassisk Speedmaster.

Claus


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Stensbjerg
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)