De kendtes danskers ure 2019 (blogindlæg)
#1
Hej Ur-Champs,

Vi har lavet et lille blog indlæg omkring hvilke ure de kendte danskere har. Måske I synes det et røvsygt indlæg - måske I synes det er sjovt nok at se/læse.

Disclaimer - vi har naturligvis også vist alternativer, fra vores shop, da det trodsalt er de færreste der lige har 100-500.000 til et nyt ur.

De Kendtes danskers ure 2019

https://luxur.dk/blog/urbloggen/kendte-d...s-ure-2019

İmage


Mvh Steen fra Luxur.dk
Svar
#2
Hahaha, kæft en omgang pladder.
Spar jer selv for at læse den omgang prætentiøse nonsens.
Overholder det i øvrigt reglerne for reklame?
[-]
  • millan renatus
Svar
#3
Den ligger på kanten af hvad vi accepterer. Hvis eneste formål med en bruger er reklamering, vil der blive taget hånd om det. Men til at starte med lader vi tvivlen komme ham til gode.
Svar
#4
Jeg gad nok vide, om de pågældende personer der afbildes har givet deres samtykke til dette utilslørede reklameindslag !?

Man kan stille spørgsmål til om en sådan "reklamekampagne" overholder lovgivningen - udover at det er den værste gang bræk !! Icon_computer
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#5
(08-05-2019, 07:27 PM)KimT Skrev: Den ligger på kanten af hvad vi accepterer. Hvis eneste formål med en bruger er reklamering, vil der blive taget hånd om det. Men til at starte med lader vi tvivlen komme ham til gode.

Hej Kim, tak for dit svar og info. Det er først indlæg jeg laver, så jeg skal selvfølgelig lige finde ud af hvordan hvad som er "go" og "no-go" herinde. Det var også derfor jeg skrev "Disclaimer" i opslaget. Kan jeg skrive til dig/jer via "kontakt os" hvis jeg i fremtiden har nogle spørgsmål om et indlæg - da jeg ikke ønsker at træde nogle over tærene. Jeg troede oprigtigt at nogle ville synes det var interessant nok at se hvilke ure de kendte gik med. 

Fortsat god aften. 

Dbh
Steen Luxur.dk
Svar
#6
Hvis du har nogle spørgsmål er du altid velkommen til at sende mig en PB via forummet.

Generelt er min holdning at reklamer (til et vist punkt) er ok, så længe det ikke er det eneste formål med deltagelse på forummet. Er man en del af den daglige kommunikation vedr. ure og fra tid til anden laver lidt reklame, er det helt ok.

Ydermere ser vi gerne at brugere der også handler med ure, via sin signatur tydeligt viser hvem man er (forhandler).
Svar
#7
Jeg er fan - synes det er skide sjovt og kan ikke se det store problem. Der er en masse reklame herinde alligevel. Om det er man får tilbudt ure via PB, eller reklame når udvalgte er inviteret til forskellige events. Alt sammen en form for reklame.
Svar
#8
100% enig med Torben her jeg kan ikke se det store problem, ligesom jeg syntes er sjovt en gang i mellem at kaste et blik på hvad kendisserne vælger af ur(ere) så kan man altid Icon_e_biggrin1 eller Icon_not af det.

Steen tilkende giver fra start at han har en side der sælger ure i hans signatur
dem kan man så syntes om hvad man vil men det er ihvertfald rent/fair trav.

Det andet reklame/pleje af interesser kært barn har mange navne som Torben er inde på
forgår der masser af det ved de fleste herinde går jeg fra ud fra,
Derfor finder jeg det også forkert at fare i flint på Steens første tråd på den her måde.

Eventyret om at siden her skulle være fri for reklame/forretnings interesser (skjulte som ikke skjulte)
Mener jeg døde længe før Steen meldt sig ind, det er jeg ret sikker på os der har været med i en årrække er 100% klar over.

Så Jeg vil istedet for byde Steen velkommen til godt at se nyt frisk blod herinde Icon_Up
Jeg håber at du overordnet set vil benytte siden som den er tiltænkt og finde glæde i det.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#9
Hvad er der i vejen med gammelt blod ? 

Icon_sign
Mvh Kim 
Svar
#10
Jeg synes det grænser op af plattenslageri hvis jeg skal give min oprigtige mening!

Så jeg stemmer i koret sammen med PBR og Michael - spar jer selv for at besøge det link - jeg var åbenbart ikke selv klog nok der!  Icon_Up

Iøvrigt så var jeg smadret af grin over sammenligningen ml. Stadil's gyldne sub med sort skive og så et eller andet maksimalt ukendt mærke med HVID skive?

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • willy
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)