SOTC fra et andet point of view
#1
Da jeg som et par andre herindefra i et stykke tid har det Bill Sanders ur reviews af folks samlinger valgte jeg at indsende det til ham af nogle af mine egne ure.

Jeg synes selv at reviewed var sjovt hvilket man vel altid synes, men frem for selv at fortælle om min delvise samling så var det sjovt at høre det fra Bill Sanders. Han havde 13 andre reviews foran mig så det tog rigtig lang tid.

Så her er state of the collection set fra en anden vinkel end min egen.

https://www.youtube.com/watch?v=hHPGULMLfb0
Svar
#2
Det er da genialt at vise sine ure gennem Bill Sanders Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#3
Super cool.

Han har da helt ret du skal have en Urban Jürgensen eller måske en svend andersen.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#4
(21-04-2019, 06:26 PM)Miwes Skrev: Det er da genialt at vise sine ure gennem Bill Sanders  Icon_Up

Lidt sjov synes jeg. Dit "gamle" ur er også med :) 

Rolex datejust fra 1968 og Omega Seamsaster guld/Stål fra 1998 undlod han. Han går også mere op i special ure som er mekaniske, helst med manuelt optræk.

(21-04-2019, 06:36 PM)tg Skrev: Super cool.

Han har da helt ret du skal have en Urban Jürgensen eller måske en svend andersen.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk


Urban kikkede jeg lidt på men 80.000 - 100.000 kr for ét ur er noget voldsomt.
Svar
#5
Et cool tiltag. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Stenstrup
Svar
#6
Har lige set videoen - fedt!! Men det er da underligt at han ikke har hverken Rolex eller Omega med. Det plejer han da ellers - især når det er ældre ure.
Og den med Urban Jürgensen er altså lidt vildt. Han ved nok ikke at vi skal betale både told og moms.
[-]
  • Stenstrup
Svar
#7
I en video bekymrede han sig for salextax på 8,5 % på et 10.000- 12.000 dollars ur.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)