NU stopper jeg...
#21
Glæder mig til at se dine egne billeder.

Hvor finder du disse fantastiske ure?
Mvh Kim 
Svar
#22
Me too :-)

På Chrono24 og med de to sidste har det været rimelig tilfældigt/heldigt. Den første, Snowflaken havde jeg længe en annonce agent og pludselig dukkede et op til en god pris og jeg slog til med det sammen.

Med det næste, Kasuri’en, læste jeg om den ved et tilfælde, kiggede på Chrono24 - der var to til salg. Det ene 10.000 dyrere end det andet. Jeg købte det billige, som var som nyt af en hollandsk forhandler og kort tid efter blev det andet solgt, så lige nu er der ingen til salg.

Den nyeste, Kira Zuri læste jeg også om og faldt for den med det samme - det var vist i sidste uge :-). På Chrono24 var der 3 til salg og alle kostede over 70.000. Så lavede jeg en annoceagent på Chrono24 og 1-2 dage efter dukkede et op til ca. 48K i USA - spritnyt, men uden garantibevis. Da jeg spurgte ind til det snakkede han lidt udenom og han havde ikke en gang en kvittering på uret. Derfor sprang jeg den over. Dagen efter (for ca. 3 dage siden) kom et nyt på - brugt, men til 35K, også i USA - fuldt sæt og med kvittering fra en AD. Så jeg slog til med det samme - jeg har nu betalt og håber penge går ind hos Chrono24 i løbet af denne uge. Så meget tilfældigt/heldigt begge gange.

Så hermed en lidt lang forklaring på dit spørgsmål :-)




Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#23
Hvilken hollandsk forhandler er det?
Svar
#24
Ten2two.nl - super flink.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#25
I får lige en lille teaser :-). Her er en video, som sælger optog af "mit" ur. Læg iøvrigt mærke til den ret fine samling han har  Icon_drool



[-]
  • Avantismo, HG, Stensbjerg
Svar
#26
Virkelig et flot ur Icon_Up
den skive Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#27
Øv, øv, øv - jeg får ikke mit Kira Zuri - ihvertfald ikke i denne omgang. Der gik lidt galt i kommunikationen med sælger, så desværre bliver købet ikke til noget. Jeg holder lige detaljerne for mig selv, men det kan være det snart kommer til salg igen på Chrono24.
Svar
#28
Trist at høre men hvis handelen ikke er rigtig så er der kun et at gøre,
Walk away og op på hesten igen. Icon_Up

Håber ikke det kostede dig noget.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#29
Ja, helt enig - det kostede heldigvis ikke noget (det håber jeg ihvertfald ikke). Chrono24 har lige bedt om min bankoplysninger og så må vi se. Jeg ved ikke om de tager et gebyr eller lidt på valutakonverteringen (det kan jeg se de gør ved normale handler :-)).
[-]
  • Stensbjerg
Svar
#30
Det er det der hedder træls, når man har gjort jagten og trykket på aftrækkeren. Med diverse tanker osv.
Du må op på “dyret” igen Icon_e_confused
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)