A great watch?
#1
https://m.youtube.com/watch?v=Yqoa7STWu_4

Personlig er jeg på linje med Hr. Biver.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#2
Helt enig, han har fat i det fundamentale. Og det som gør den her hobby så fantastisk.
Svar
#3
Enig i at det er meget individuelt, men nogle ure er der bare mange der mener er et fantastisk ur. Det ville være mere interessant, at spørge om hvad der gør at et ur får mange fans. Hvad er det ved bestemte ure, der gør at mange af os er vild med det samme ur. Er det historie, kvalitet, design, marketing eller "bare" lemming effekt.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#4
(19-04-2019, 09:16 AM)tg Skrev: Enig i at det er meget individuelt, men nogle ure er der bare mange der mener er et fantastisk ur. Det ville være mere interessant, at spørge om hvad der gør at et ur får mange fans. Hvad er det ved bestemte ure, der gør at mange af os er vild med det samme ur. Er det historie, kvalitet, design, marketing eller "bare" lemming effekt.

Bla. Derfor kan man selv skabe en tråd. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#5
Som altid rammer Hr. Biver den lige i røven.

Tak for video. Fedt
Mvh Kim 
[-]
  • Stensbjerg
Svar
#6
Det var ikke for at kapre en tråd, men min reflektion på videoen du delte.

Jeg er ikke uenig med Biver, jeg synes bare han slipper lidt nemt, med et politiker svar man næsten ikke kan være uenig i.
Jeg kan egentlig bedre lide James Stacy der tager stilling til det, ved at sige at for ham er urets proportioner vigtig, eller Cara der mener at der er de personlige minder og historier der betyder mest for hende.
Flere kommer ind på, at et ur skal gøre dig glad når du kikker på det. Så reflekterede jeg over, hvad er det der gør at folk ofte bliver glad for de samme ure.

Er det ok jeg forsætter i tråden eller skal jeg helst holde mig til at være enig med jcb?

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#7
Fortsæt endelig. 

Jeg er stor fan af at vi ikke altid er enige. 

Jeg er skam enig med de fleste i videoen. 

Men JC siger : Hvad der er rigtigt for dig, er ikke altid rigtigt for mig. 

Og budgettet er også en faktor.
Mvh Kim 
Svar
#8
Forsæt endelig der var intet opstød omkring kapring i mit indlæg,
Derfor sluttede det også med Icon_blink

Jeg skrev det i alt fredsommelighed af 2 årsager.
1. Jeg læste ikke noget svar på spørgsmålet i dit indlæg,
Men alene en ærgerlse over at spørgsmålet ikke var et andet.

2. Jeg syntes din reflektion/vinkel er reel og sagtens kunne bære en selvstændig tråd. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • tg
Svar
#9
https://m.youtube.com/watch?v=d9GKJRUC3D4

Fri leg Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#10
Sjove videoer. Jeg har set den første et par gange, og det er helt sikkert Biver, der har fat I, hvad det er, især fordi han har en simple ting som budget med. Mange af de andre har interessante vinkler, men gernerelt bekæfterde de Bivers tese om, at det er individuelt.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • Lars, Stensbjerg
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)