Eyewear
#1
Hvad bruger i af solbrille (er)?
Jeg har i mange år til pænt brug (arbejdet har sit eget hold)
holdt mig til en klassisk Ray-Ban.

Nu har jeg tilføjet disse https://www.google.dk/search?source=hp&e...h1N8Dvn8qM:
Så er der dugfrisk eyewear til sommeren påsken tegner også godt,
God påske til hele debatten. Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#2
Jeg har en del og de er alle enten fra Persol eller Ray-ban.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Svar
#3
Oakley og så nogle fra en lokal optiker
Svar
#4
Bruger Oakley til løb og cykling - har aldrig lært at bruge solbriller til andet end sport ?
Svar
#5
Så kører du ikke meget bil Torben ;-) Jeg kan på ingen måde undvære det når jeg kører.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
[-]
  • HG, pbr, Stensbjerg
Svar
#6
Jeg er på ingen måde sponseret eller ansat i firmaet, men Serengeti-brillerne er simpelthen de bedste du kan købe for penge. Glem alt om Zeiss, Ray-Ban og lignende.. De er lidt dyrere end de andre gode, men meget bedre end dem alle. Køb dem med polariserede glas og du kan gå/køre med dem 24/7 uden nogen for for øjentræthed. Eneste anke er at de måske er lidt kedelige at se på, men det er jo som alt andet design en smagssag.

/Mikkel Icon_cool
Svar
#7
(18-04-2019, 09:36 AM)KimT Skrev: Så kører du ikke meget bil Torben ;-) Jeg kan på ingen måde undvære det når jeg kører.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk

Nope - kører ikke så meget bil. Cykler og løber flere km end vores vil ?
Svar
#8
(18-04-2019, 11:38 AM)mikkelbl Skrev: Jeg er på ingen måde sponseret eller ansat i firmaet, men Serengeti-brillerne er simpelthen de bedste du kan købe for penge. Glem alt om Zeiss, Ray-Ban og lignende.. De er lidt dyrere end de andre gode, men meget bedre end dem alle. Køb dem med polariserede glas og du kan gå/køre med dem 24/7 uden nogen for for øjentræthed. Eneste anke er at de måske er lidt kedelige at se på, men det er jo som alt andet design en smagssag.

/Mikkel  Icon_cool

Min far ville (hvis han læste dette) være 100% enig med dig Icon_blink
Jeg har prøvet hans, er enig med dig i at de er kvalitet.

Men de er også for mig generelt lidt kedelige i designet.

I sommer halvåret bruger jeg solbriller hver dag (hvis vejret er til det)
Stort set uanset hvad jeg laver som forgår udenfor.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#9
Kører også Ray-Ban og er lidt begrænset ifht typer pga jeg skal have med styrke!

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
Svar
#10
Når jeg skal være aktiv bruger jeg et par Oakley Flak Jacket XLJ med Gold Iridium polarised glas.

İmage

Til mere almindeligt brug har jeg et par klassiske sorte Prada Sport.

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)