Unboxing af Grand Seiko Kasuri og lidt Snowflake indover :-)
#1
Nedenfor ser I mit første forsøg nogensinde på at lave en video, som andre end min familie skal se :-). Så I må lige bære over med mig - jeg vrøvler en smule og afslutningen er lidt brat :-D. Husk at skrue kvaliteten op til 1080HD (hvis det ikke sker automatisk) - det fortjener urerne :-)







Svar
#2
Først tillykke med det flotte ur og du har to lækre ure og det må man godt eje Icon_blink

Dine videoer er bare helt som de skal være og ville flere træde op med lidt kommentarer til deres videoer (på dansk) er det bare så befriende, så tak for det Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#3
Jeg synes det går helt fint - tak for at du deler oplevelsen Icon_Up
[-]
  • onkeldunkel, Reno
Svar
#4
Flotte ure, og videoerne giver et godt billede af dem.

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel
Svar
#5
(06-04-2019, 10:45 PM)Miwes Skrev: Først tillykke med det flotte ur og du har to lækre ure og det må man godt eje  Icon_blink

Dine videoer er bare helt som de skal være og ville flere træde op med lidt kommentarer til deres videoer (på dansk) er det bare så befriende, så tak for det  Icon_Up

Mange tak - det er jeg glad for, at du synes. Det er kun fordi du har lavet dine videoer (som jeg nyder at se), at jeg fik mod på det. Så det er mig der takker! Icon_Up
[-]
  • Miwes
Svar
#6
Gode og hyggelige videoer du har fået lavet - skønt at se Icon_Up Plus selvfølgelig nogle overskønne ure Icon_hjerte
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • onkeldunkel, Reno
Svar
#7
Tusind tak!  Icon_Up Icon_smil
Svar
#8
Helt fantastisk ure. Så smukke.

Jeg ville helt bestemt beholde dem begge, hvis økonomien tillod det.

Jeg må ses dem en dag snart. 

Jeg giver en kop øl, sodavand, kaffe, vino rosso
Mvh Kim 
[-]
  • Reno
Svar
#9
Mange tak og det kan vi sagtens finde ud af - specielt hvis du disker op med en iskold Pepsi Max ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Reno
Svar
#10
Kunne være hyggeligt at se de smukke GS i real life, hilse på hinanden, så jeg er på og så lover jeg at tage mine 2 med, et Spring Drive - og et Quartz værk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)