"Nyt" Omega
#1
Jeg fik i dag muligheden for at anskaffe et ur som jeg tidligere har haft. Og til en rigtig fin pris.... tak til sælger :-)

Det drejer sig om et godt brugt - og for mig undervurderet - Omega Dynamic Chronograph som kun var i produktion fra 1997 til 1999. Som nævnt har jeg haft det tidligere og solgte det den gang fordi jeg fandt det lidt for lille på min fede arm (det er 38mm). Men som de fleste ur-tosser ved, så skifter ens smag løbende og i dag synes jeg det spiller Icon_smil

Det der hjælper det lidt på vej, er at det er lidt "beefy" hvilket gør at det virker af mere på armen, end millimeterne ellers antyder.

Under alle omstændigheder er jeg meget tilfreds med dagens tilføjelse, som for mig er super behageligt på armen og meget rimeligt i pris, for ikke at tale om glæden det giver mig når det er på armen. Og der er trods alt det som det hele handler om... for mig, istedet for hvilke ure der er hypede, den bedste investering osv. osv.

Nu skal jeg bare finde ud af om det skal over på en lækker læder nato, eller om det skal blive på lænken Icon_e_biggrin1

İmage

İmage
[-]
  • Daniel, Larsb, Stoffer
Svar
#2
Super charmerende klokke, tillykke med det!
Og naturligtvis skal det da prøves på alle mulige remme.
Svar
#3
Virkelig en "hidden gem". Har også haft et godt øje til den model :-)


Svar
#4
Kim, jeg tror godt du ved, hvad svaret skal være på dette spørgsmål. Den skal naturligvis forblive på den flotte lænke :-)
Mvh Palle
Svar
#5
Jeg har selv sammen model og prøvet det på både rem og lænke. brugte det en lang overgang hver gang jeg gik på jagt. Det var det rigtig godt til, men nu er det afløst af lillebroderen - altså samme model uden Chronograf - og den er på kunststofrem


Chronografen bruges så en sjælden gang til skønt sommer ur - fine farver til lidt muntert tøj. - og sko....
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)