Det var ikke længe jeg kunne holde mig...
#21
(14-03-2019, 11:58 PM)onkeldunkel Skrev: Mange tak :-). Jeg har aldrig prøvet det, men der var et til en fornuftig pris på Chrono24 og så måtte jeg prøve det :-). Jeg er lidt spændt på størrelse (jeg er jo til store ure) og så er jeg også spændt på vægten (kun 99 gram)

Vi ses på næste mandag ;-)
Der poppede også et Snowflake frem på min Chrono24 søgeagent her den anden dag - jeg er dog desværre ikke klar til at hoppe på et Snowflake endnu pga. hus-projekt + der nok skal sælges et par ure mere

Man skal nok lige vænne sig til vægten - det er godt nok let når man lige får det på armen! Men den urskive + værk er bare Udover det kan man også godt drømme sig hen i den helt flydende sekundviser...

Her lige et dårligt in-store skud fra Halse’s butik:
İmage

Bliver lidt i tvivl når du skriver næste mandag, men du mener mandag den 25. marts, ikke?
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#22
Det var nok det jeg købte - jeg skrev til sælger lige så snart jeg så mailen fra annonceagenten på Chrono24 tikkede ind :-). Og ja, jeg tror også man skal vænne sig til vægten og jeg skal også vænne mig til størrelsen, men det er et fantastisk flot, stilrent og meget diskret ur. Jeg er SÅ spændt på at se det i virkeligheden!

Og jo, det er d. 25. vi ses. Hvis jeg er rigtig heldig, så når jeg at få mit Snowflake inden da - så tager jeg det på/med :-)
Svar
#23
Hvad sker der d. 25 marts ?

Er bare nysgerrig
Mvh Kim 
Svar
#24
Fedt, håber at du når at få dit Snowflake

Kim: D. 25 marts er blot den dag hvor onkeldunkel skal købe et ur af mig
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • Avantismo
Svar
#25
Fedt fedt fedt - det ur er SÅ flot. Tillykke med det!
Svar
#26
(15-03-2019, 06:34 PM)MichaelA Skrev: Fedt fedt fedt - det ur er SÅ flot. Tillykke med det!


Mange tak - I mangler stadig at gætte det andet ur :-).

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#27
Så er det snart på vej - UPS henter det i morgen - forventet levering onsdag :-)

İmage

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#28
Yeah, fedt - så er der også en chance for at jeg kan se det om en uges tid

Forresten hvornår må jeg gætte det sidste ur?
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
#29
(17-03-2019, 08:52 PM)BadHamster Skrev: Yeah, fedt - så er der også en chance for at jeg kan se det om en uges tid

Forresten hvornår må jeg gætte det sidste ur?

Ja, præcis - det håber jeg og ja, hvis ingen andre gider, så må du gerne  Icon_e_biggrin1
Svar
#30
Jeg ville gerne gætte, men jeg har ingen anelse :-)
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)