Det var ikke længe jeg kunne holde mig...
Nå, så fik jeg alligevel brugt lidt af pengene fra mit VC Overseas - man burde lade være med at kigge på andre ure end det man egentlig er ved at spare op til. Så klog er jeg desværre ikke, så nu har jeg købt to nye ure  Icon_head Icon_smil

Det er to meget forskellige ure, fra samme firma, men dog ikke samme brand - det ene er til den mørke side og det andet er til den lyse side. Hvis det var Star Wars, så ville det ene være Darth Vader og det andet Luke Skywalker, eller måske endda princesse Leia :-)

Lad gættekonkurrencen begynde :-)

Der er et forummedlem, som ikke må gætte med/kommentere - han kender nemlig det ene. Du ved selv hvem du er :-D
[-]
  • cfnissen
Svar
Darth Vader kunne være vintage Chrono Søhest fra Omega?

ref. st 145.0023

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Godt bud og flot ur, som jeg ikke kendte. 

Men det er ikke vintage - de er begge to nyere ure :-)

(14-03-2019, 12:44 PM)gmt-geek Skrev: Darth Vader kunne være vintage Chrono Søhest fra Omega?

ref. st 145.0023

vh. Jon
Svar
Kunne der gemme sig en Grand Seiko et sted derude i en fjern galaxe? Måske endda med brun skive?
Svar
Ha ha, jeg viste du ikke kunne styre dig. Det er altså - som urtosse - svært at have penge stående på ur-kontoen Icon_lol

Og jeg ved ikke om jeg er uopmærksom, men jeg har ingen anelse om hvad du har på vej?
Svar
Tampen brænder - dog ikke med brun skive :-)

(14-03-2019, 01:45 PM)MichaelA Skrev: Kunne der gemme sig en Grand Seiko et sted derude i en fjern galaxe? Måske endda med brun skive?

:-D Ja, det er forfærdeligt - jeg burde have slettet min andre annonceagenter på Chrono24  Icon_head

Du har ikke misset noget - det ene dukkede op via annonceagenten i går morges og blev handlet om aftenen (Chrono24) - det andet indenfor den sidste uge via Facebook (solgt af et medlem herinde :-))

(14-03-2019, 02:28 PM)KimT Skrev: Ha ha, jeg viste du ikke kunne styre dig. Det er altså - som urtosse - svært at have penge stående på ur-kontoen Icon_lol

Og jeg ved ikke om jeg er uopmærksom, men jeg har ingen anelse om hvad du har på vej?
Svar
Hvis det er Grand Seiko får du fuld stående honør herfra..
Mvh Kim 

Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser
Svar
Icon_smil . Det ene er et Grand Seiko  Icon_Up
Svar
İmage
Mvh Kim 

Jeg kan modstå alt, undtagen fristelser
Svar
Haha - God animeret gif :-D
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)