Basel World 2019 - forudsigelser og drømme
#1
Der er ti dage til at Basel World går i gang, så tænkte det kunne være sjovt med en tråd, hvor vi kunne dele vores forventninger til årets nyheder - både de realistiske og de mere utopiske Icon_e_biggrin1

Personligt drømmer jeg om et Rolex Explorer I i 36 mm. I den realistiske afdeling kunne det være fedt at se en Coke gmt.

Hvad håber I på?
Vh, Morten Egholt.
Følg med på Ure til Tidens Instagram Icon_smil
Svar
#2
Af de tilbageværende firmaer, der deltager, tror jeg, at jeg er mest spændt på, hvad Nomos kommer med I år.
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • Jens
Svar
#3
jeg håber på et moderne Rolex i den gamle kasse :-) jeg tror vi kommer til at se en ny milgauss og en coke GMT:
Svar
#4
Tudor Submariner ville være lækkert
Mvh Kim 
Svar
#5
(15-03-2019, 04:23 PM)p.sebastian Skrev: jeg håber på et moderne Rolex i den gamle kasse :-) jeg tror vi kommer til at se en ny milgauss og en coke GMT:

Jeg tror også på Coke GMT på Jubilee. <sarkasme start>Pris 67.500 og de kommer til at producere 1.000 stk. på verdensplan årligt, prisen på grey market kommer til at ligge på 150-200K og ventetiden hos AD bliver 8-10 år <sarkasme slut> ;-)

Svar
#6
Jeg glæder mig til at se hvilke farver Tudor BB fifty eight kommer i. Derudover er jeg spændt på rolex millgaus, da det nuværende er et af de få rolex jeg er vild med. Dens nuværende kasse er bare lidt høj og teknologien er lidt for underlegen i forhold til omega.

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Svar
#7
Jeg håber (hvert år) på mere "medie tid" generelt til de mindre mærker,
som satser på fremstilling med brug af det ægte håndværk.

Tendens har vist sig med GS syntes jeg,
men der er andre derude uden muskler på størrelse med Seiko i ryggen,
som ikke får som fortjent.

Jeg syntes generelt tiltag fra de store producenter ved begivenheder som disse
Bliver stærkt overeksponeret. Icon_e_confused
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)